Gå til innhold

Klatret ut av sprinkelsengen i natt ........ :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt på snart 19 måneder våknet i natt, fikk ikke sove igjen, etter litt kos med mamma la jeg han tilbake i sengen hans. Da plutselig bare klarte han å kaste ene foten over, og klatret ut.........

Kunne jo ikke fortsette å legge han tilbake, for han er såpass ustødig at han kan jo slå seg godt på veien ut.

Så nå er det vel juniorseng som er neste.

Hadde håpet at han kunne ha sprinkelseng mye lengre.

Hvordan gjør dere det når de klarer å klatre ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville byttet ut seng hvis han har begynt å klatre ut, bedre det enn at han detter og slår seg. Kjøp en fin barneseng med kant, så detter han ikke ut, men det kan bli værre og legge dem for natta så ligg litt sammen med han før han sovner, det måtte vi gjøre den første tiden med ny seng. Eller så får du legge noen tepper på gulvet så han ikke slår seg, men du bør vel kjøpe ny seng uansett snart. Lykke til :-)

Skrevet

hadde samme problemet med han som nå er fire år. vi lagde en slags ramme vi som vi satte på sprinkelsenga øverst . en slag forlenger av sprinklenehvis du skjønner. da bøe det altfor høyt til å få beinet over. synes de tvirker tidolig å ha en på 19 mnd i stor seng. da tror jeg dere får en stoooor jobb med å få han til å være oppi der. det ewr litt lettere ettersom større de blir. lykke til

Skrevet

her har ho klatra ut lenge... blir snart 2 år og har holdt på 1/2 år alt. Vi har beholdt senga. og det har gått bra. Nå klatrer ut hele tiden noen ganger da. så hun får ny seng nå om ikke så lenge.

Skrevet

Mini har klatret jevnlig ut av senga fra han var 17 mnd, men vi har beholdt sprinkelsenga. Men nå skal det nevnes at vi fortsatt har senga hans helt inntil vår, så han detter ikke lenger enn oppå meg :)

Skrevet

Vi bruker reiseseng vi! Med en skikkelig madrass oppi så klart. I den er det ingenting å få klatre i, det er bare tøytrekk og "myggnett" på veggene i den. Gutten kaster så fælt på seg om natta at han hele tiden skaller i sprinklene, og det problemet løste vi greit med reiseseng.

Kanskje en ide for dere?

Skrevet

Prøvde reiseseng i går, den var han ut av på 10 sekunder....... Han er en kjapp liten fyr :)

Vi har ikke mulighet til å ha hans sprinkelseng inn til våres seng.

Det er tidlig med ny seng, men vi drar og kjøper en liten seng til han i dag, en sånn uttrekkbar seng, slik at den ikke blir så stor til han.

Når han allikavel klatrer ut av sprinkelseng på noen få sekunder, så er ikke det noe poeng i det lenger, da blir jeg bare å bekymre meg for at han vil slå seg.

Sukk, sukk og dobbeltsukk.... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...