lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 hei hei. lurer på om jeg snart hører til her inne. jeg er nå i 9 pp. Gikk gjennom ladycompen min og plottet inn alle detaljer på ff charten fra juni til nå (tenkte det ble bedre oversikt) Nå viser det seg at jeg har veldig korte lutealfaser. De skal visse være mellom 10 og 16 (10 er veldig lite) i juni hadde jeg 6 dager(fra EL til mens) i juli hadde jeg 9 dager i august hadde jeg 5 dager i september hadde jeg 8 og nå i oktober er jeg på 4 dager hittil, men har kjent tr tegn i 2 dager nå. syklusene mine ligger på mellom 24 og 27 dager. hva sier man evnt til lege? hvordan får man hjelp? hva kan jeg gjøre? vil dette si at jeg ikke kan bli gravid? Håper noen skjønner dette og kan svare. På forhånd, masse masse takk.
*sommer* Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 Hei Siden dere har prøvd i over et år ville jeg kontaktet lege for å starte utredning. Det kan jo hende at dine korte lutefaser kan ha noe å gjøre med at dere ikke blir gravide, men det kan også være andre årsaker?? Kanskje mannen sin sæd ikke er som den skal. Ved korte lutefaser rekker vel ikke egget å feste seg, kan godt hende jeg tar feil, men jeg anbefaler deg å gå til legen. Vi har snart prøvd i 2 år og er nå igang med IVF - ingen feil funnet hos noen av oss, men det bare klaffer ikke. Lykke til, ikke vær engstelig for at du ikke kan bli gravid. Det tror jeg helt sikkert du kan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå