Gå til innhold

hvordan vet man at man har en depresjon u/t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lurt på dette selv til tider, og det hadde jeg nok, barselstårene ble aldri slutt, og når jeg ikke fikk sove ble alt bare verre. Tror du og de som er rundt deg kan avgjøre det best. Har du forandret deg fra "deg selv", søvnproblemer, opp eller ned i vekt, følelse av håpløshet etc? Jeg har fremdeles noen dårlige dager absolutt hvor jeg tenker at jeg er helt alene i verden, jeg er en elendig mor, jeg er stygg, alle er skuffet over meg etc. Tror kanskje det kan være lurt å snakke med helsesøster eller lege om det. jeg gjorde ikke det, og dt var nok dumt. Men her har det lysnet litt for meg i hvert fall. Gutten er nå 5 mnd. Lykke til. Det er ille for deg og omgivelsene dine hvis du lar det skure og gå... Lykke til!

Skrevet

Jeg har vært deprimert (ikke i forb med fødsel, men for noen år siden), og tegnene var vel at jeg var konstant lei meg, gråt mye av ingenting, ville ikke være noe særlig med venner. Jeg var heldig og kom meg fort til en psykolog, og etter noen få timer følte jeg meg veldig mye bedre og trengt ikke psykologen lenger. Det som utløste depresjonen min var å begynne på høgskole, vi skulle ha første eksamen...

Prat med fastlegen din! Og lykke til....

Skrevet

Jeg var deprimert for noen år siden, og da gråt jeg nesten konstant, og av ingen ting. også var jeg veldig kvalm, kastet opp hver morgen, og hadde ikke matlyst. Det begynte helt plutselig en dan. Gikk til legen, og fikk noen medisiner og henvisning til ungdomspsykiater. Dette hjalp meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...