Gå til innhold

Feber i natt 39,3 Barnet er 14 Mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her å lurer på om jge burde dra til legen....

Hun har vært mer eller mindre sutrete i hele natt, og har feber akkurat nå sover hun etter at jeg ga henne febernedsettende... HUn har sovet en time..

Hva hadde du gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke gått til legen hvis feberen var gått ned når hun våkner eller hvis almenntilstanden hennes er bra.

Hvis feberen stiger og hun blir dårlig ville jeg ringt legen og snakket med dem hva de mente.

Skrevet

Gi paracet og se om tempen går ned. Kontakt legen hvis ikke eller hvis allmenntilstanden er dårlig.

Skrevet

Jeg hadde ikke dratt til legen bare pga en feber. Hvis feberen vedvarer og ikke går ned med paracet, og hvis almenntilstanden tilsier at hun blir værre, da ville jeg dratt. :o)

Skrevet

herregud, til legen med feber? Noen vet lite, mange, som HI, vet ingenting

Skrevet

Jeg hadde ikke dratt til lege. Det er helt vanlig at barn har feber i noen dager, ofte enda mer enn det jenta di har. Så lenge hun ikke er veldig slapp og feberen går ned når hun får febernedsettende så er det bare å se ting an.

Minsten min på snart 1 år har også hatt feber litt opp og ned i over en uke nå nettopp(han har vært feberfri fra i går nå), på det meste oppe i 40,3 og noen ganger nesten nede i normeltemp, men det er jo bare en vanlig forkjølelese/sykdomsrunde og ikke noen grunn til å gå til lege.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...