Hannemor Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 Skulle så gjerne vært der skulle så gjerne se dere le ville gitt dere trøst føle frustrasjon når vi kranglet kjenne gleden over å se at dere viste at jeg var glad i dere føle hvor stolt jeg var når dere mestret hvordan hjerte vokste når dere spontant ga meg en klem Det gjør vondt å se sorgen deres nå høre om savnet ikke lenger kunne trøste dere ikke si at alt går bra klemmen jeg ikke lenger får savnet av latteren Men denne gangen kan jeg ikke love dere jeg kan ikke oppfylle deres ønsker jeg kan ikke ta bort savnet Mine kjære stebarn dere vil alltid ha plass i mitt hjerte mitt hjem vil alltid være åpent for dere dere vil alltid ha noe som bare er deres og mitt og dere vil alltid ha søsken som dere kan søke kontakt med Vi er for alltid i hverandres hjerter
Kreoline Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 Så koselig skrevet. Du virker som en reflektert varm kvinne, disse barna er heldig som har deg som stemor. Selv om du og mannen din går hvert til dere vil de sikkert seg på deg som sin stemor fortsatt. Altfor mange her vil tilskriver alle sine ekteskaps-/familieproblemer til stebarna, og lukker øynene for de egentlig problemene. Det er altfor lett å skylde på stebarna når livet ikke ble slik man hadde tenkt.
Gummelillan Skrevet 24. oktober 2006 #4 Skrevet 24. oktober 2006 Nydelig skrevet! Tårene triller her ;-) Tenker ungene også i fortsettelsen vil se på deg som en kjær og viktig voksenperson for de!
Maud Skrevet 24. oktober 2006 #5 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg har sagt det til deg før - de barna er heldige som har hatt deg som stemor! Det er kanskje ekstra viktig for dem som har en far som har problemer med å være en trygg voksen. Synes også det er flott med damer som deg, som er rause, varme og inkluderende og som illustrerer at det faktisk går an å bli glad i stebarna sine. Innimellom synes jeg det er deprimerende fraværende på dette forumet. Ønsker deg fortsatt alt godt og håper å se nicket ditt her inne også fremover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå