Gå til innhold

Uforståelsesfull mann....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff! Det er fire uker siden fødsel og mannen min maser vannvittig på sex. Jeg prøver å gi hand-og blowjob i ny og ne når jeg har ork. Jeg spjera dessverre ganske mye og har ubehag med stingene ennå. Har fått time til gyn kontroll om fire uker. JEg har ikke lyst på sex før den timen for å sjekke om alt er bra. Min kjære mann presterte å si stad at han syns det var dårlig gjort av meg å ikke gi ham sex før den timen. Fy f... jeg ble forbanna! Han så at jeg begynte å grine , men snudde ryggen til og la seg til å sove. JEg trodde jeg hadde en forståelsesfull mann i utgangspunktet, men tydeligvis ikke på dette punktet.

Er jeg sær? Eller burde han legge godvilja mer til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Nei du er ikke sær!

Han burde skjerpe seg!

OG jeg er mann som skriver dette.

Det er IKKE lov til å "tvinge" til seg sex, bare for at det er så lenge siden han har "fått" noe.

Kjenner jeg blir forbanna når jeg leser dette, ikke på deg, men på den dustete mannen du har!!

Be han ta seg en tur i tenkeboksen og finne ut av hva han vil i livet, være drittsekk eller levet et godt samliv med deg og barnet!

Skrevet

for en mann du har...han må da respektere deg! han vet ikke hvordan det er å tenke på sex etter en fødsel...her gikk det 2 mnd før jeg i det hele tatt turte, selvom jeg ikke hadde noe prob med stingene...

Skrevet

Uff, får helt vondt når jeg hører slike ting jeg...

En fødsel er en stor påkjenning både fysisk og psykisk og kroppen trenger tid til å komme tilbake til det normale.

Jeg syns mannen din høres ut som en uvitende, egoistisk mannsjåvinist. Du må ta deg en prat med ham, fortelle at stingene er vonde og at det faktisk ikke er uvanlig å vente måneder med sex etter er fødsel. Fortell også at det sårer deg veldig når han oppfører seg slik.

Siden du føler ubehag så kan det være at det har satt seg noe i stingene, et sting har løsnet eller sitter feil. Jeg er ingen lege, men sunn fornuft sier at sex er en dårlig ide før du vet hva grunnen til ubehaget er.

Du er ikke sær og du skal ikke gi ham noe bare fordi han presser deg. Tro meg, da vil du få en ubehagelig opplevelse og vil ikke orke tanken på sex igjen på en lang stund.

Vent med sex til du er klar for det du. Og det må han bare forstå. Syns du gir nok siden du tross alt gir ham både oral og håndjobb. Mange som knapt nok orker kroppslig kontakt så kort tid etter fødsel.

Håper det ordner seg. Trøteklem

Skrevet

Takk for støtten dere. Spesielt godt å høre det fra manns side. Skal ta meg en prat med gubben her i huset. Vi skal nok bli enige... ;-)

Her må det ammes...

Skrevet

Jeg stiller meg bare bak alle de andre som har svart her; du er ikke sær!

Selv fikk jeg tre dype revner da jeg fødte, og etter åtte uker syntes jeg faktisk at jeg var kjapp med å ta opp igjen sexlivet!

Det vil uansett føles ganske annerledes enn det var før, og det siste du trenger er å bli presset til å gjennomføre samleie.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...