phantomet Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg er klar som et egg for å stå for treffet. *smiler* Men jeg har fått pc problemer, så mailen min er nede. Og adresselisten som jeg så stolt har mottat ligger nå utilgjengelig på laptopen som er til rep. Kan jeg sende nødvendig info til en av dem jeg har mobilnr til, og så videreformidler vedkommende dette via mail? Eller skal jeg ta ibruk min msn adresse som mailadresse, og motta ny adresse liste? *kremte* (Det er bare Pusken og Attpåklatten som har denne....) Innspill jenter?
Ronja65 Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Den er i orden, jeg kan sende videre sms til de som jeg har mob nr til. Dessverre så har jeg faktisk ikke noen mailadresser til folket..
phantomet Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2006 Du er veldig snill Ronja...*smiler* Jeg sender info til deg, men forventer ikke at du sender tusen sms for å formidle budskapet...*ler* Om det ikke er slik at du har en superdeal med mobilselskapet ditt, slik at de subsidierer deg? *ler*
Ronja65 Skrevet 23. oktober 2006 #4 Skrevet 23. oktober 2006 Har nok ikke så mange nr... så det går nok bra:-))
Gummelillan Skrevet 24. oktober 2006 #5 Skrevet 24. oktober 2006 Antar at ting er gått i orden da? Si ifra hvis det trengs noe hjelp fra denne kanten ;-)
phantomet Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 24. oktober 2006 Har du mailing liste? En god ting kan ikke sies for ofte...*smiler* Eller om du kan sende meg listen på en adresse jeg sender deg på sms... Så sender jeg ut selv... *krøll, krøll og mer krøll.....hahahaha*
Gummelillan Skrevet 24. oktober 2006 #7 Skrevet 24. oktober 2006 Nei, har bare tlf nr til den opprinnelige Asker&Bærum gjengen (he, he) og til Follo-gjengen (med innslag av dalstroka innafor;-)) Kan godt sende til de hvis det ikke er gjort enda? (antar dog Asker&Bærum med dette er dekket..)
Trollmora Skrevet 24. oktober 2006 #8 Skrevet 24. oktober 2006 Hallo! Vent på meg!!!!! "Prinsesse nydelig" og jeg sirkulerer ikke på noens liste og hun er veldig klar for treff på mandag. Kan noen sende mail til meg???? [email protected]
Trollmora Skrevet 24. oktober 2006 #9 Skrevet 24. oktober 2006 Unnskyld Phantomet! Er ikke fult så ivrig på å åpne mail som å lese her inne:o| Nødvendig info er oversendt, så da håper jeg hun kommer i kontakt med dere.
Karomamma Skrevet 25. oktober 2006 #10 Skrevet 25. oktober 2006 Ha det koselig på mandag - små og store!! Dere husker vel å glede dere til festen den 17/11 og passe på at alle blir med?? Hilsen festløven
Gummelillan Skrevet 25. oktober 2006 #11 Skrevet 25. oktober 2006 Hva med deg da Trollmora? Jobber du på mandag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå