Gå til innhold

Ang. treff mandag 30. okt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er klar som et egg for å stå for treffet. *smiler*

Men jeg har fått pc problemer, så mailen min er nede. Og adresselisten som jeg så stolt har mottat ligger nå utilgjengelig på laptopen som er til rep.

Kan jeg sende nødvendig info til en av dem jeg har mobilnr til, og så videreformidler vedkommende dette via mail?

Eller skal jeg ta ibruk min msn adresse som mailadresse, og motta ny adresse liste? *kremte* (Det er bare Pusken og Attpåklatten som har denne....)

Innspill jenter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er i orden, jeg kan sende videre sms til de som jeg har mob nr til. Dessverre så har jeg faktisk ikke noen mailadresser til folket..

Skrevet

Du er veldig snill Ronja...*smiler*

Jeg sender info til deg, men forventer ikke at du sender tusen sms for å formidle budskapet...*ler* Om det ikke er slik at du har en superdeal med mobilselskapet ditt, slik at de subsidierer deg? *ler*

Skrevet

Har nok ikke så mange nr... så det går nok bra:-))

Skrevet

Antar at ting er gått i orden da? Si ifra hvis det trengs noe hjelp fra denne kanten ;-)

Skrevet

Har du mailing liste?

En god ting kan ikke sies for ofte...*smiler*

Eller om du kan sende meg listen på en adresse jeg sender deg på sms... Så sender jeg ut selv...

*krøll, krøll og mer krøll.....hahahaha*

Skrevet

Nei, har bare tlf nr til den opprinnelige Asker&Bærum gjengen (he, he) og til Follo-gjengen (med innslag av dalstroka innafor;-)) Kan godt sende til de hvis det ikke er gjort enda? (antar dog Asker&Bærum med dette er dekket..)

Skrevet

Hallo!

Vent på meg!!!!!

"Prinsesse nydelig" og jeg sirkulerer ikke på noens liste og hun er veldig klar for treff på mandag.

Kan noen sende mail til meg????

[email protected]

Skrevet

Unnskyld Phantomet!

Er ikke fult så ivrig på å åpne mail som å lese her inne:o|

Nødvendig info er oversendt, så da håper jeg hun kommer i kontakt med dere.

Skrevet

Ha det koselig på mandag - små og store!!

Dere husker vel å glede dere til festen den 17/11 og passe på at alle blir med??

Hilsen festløven :)

Skrevet

Hva med deg da Trollmora? Jobber du på mandag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...