firemerkersmør Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 Er nybegynner på dette. Har lyst til å lage kort med ulike teknikker. Noen som kan gi meg en kjapp oversikt over ulike teknikker (stempel, emrosering ol.), og hva som er lurt å begynne med? Vil gjerne vite ca pris på utstyret også. Hva koster det å komme igang med de ulike teknikene?
camnat Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 Hei! Kan ikke så me jeg heller om akkurat det, men kjøpte meg ei kjekk bok på www.bokkilden.no. Scrapbooking grunnbok. Kostet bare 198 kr. Og viss du velger i B-post, slepper du porto. Men i begynnelsen av desember skal jeg få noen tips av søster mi, hun har vært på kurs ei helg.
Snupidupi Skrevet 26. oktober 2006 #3 Skrevet 26. oktober 2006 Du finn vældi mye på nettet... f.eks. www.papirgleder.no der får du både handla/sjekka prisa og finn masse inspirasjon i medlemsgalleriet... kosta ingenteng å vær medlem.... Det æ vi si at du treng mest e et sånn skjære brett og ei go saks... også lim... også litt pynt og stæsj som du syns om... stempel el. Har laga en del paper piecing av sånner fargeboksia som man finn på nettet også skriv æ det ut i di førskjellige fargan æ vil ha på motivet også klepp æ og lima di i hop...på figurn som e skrevet ut på grunnfargen... veit ikke om du sjønna nå av det der da... Løkke tel i allefall... du finn masse inspirasjon på nettet...
firemerkersmør Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 26. oktober 2006 Hvor finner du "fargeboksia" på nettet? (antar at det er tegninger som ikke er for kompliserte slik at du klarer å skjære ut i papir de ulike delene. Stemmer?)
Økologisk_knekkebrød Skrevet 26. oktober 2006 #6 Skrevet 26. oktober 2006 Ta en titt på www.rubberstamps.no Anbefales!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå