Gå til innhold

hvilke elektrisk pumpe er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har avent sin håndpumpe, men får ikke ut så mye melk i den,+ at eg får ikek skikkelig vakum,...tror kanskje det er pga små pupper...hehe...

så tenkte meg da en elektrisk pumpe, men da trenger eg tips fra dere=)

har avent sine flasker og frysebeger...vil disse passe til andre pumper, eller må eg kjøpe andre flasker også?

takk for svar=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg har en medela pumpe, kjempe fornøyd med den, avent flaskene passer ikke på da, må være tynne flasker, eller så følger det jo med en flaske, bare til å pumpe i den også helle over på andre flasker etterpå! Medela er foresten det slaget dem hadde på sykehuset også, så derfor tenkte jeg at det var et bra merke! Hedde en håndpumpe jeg også, men det ble bare tull, tror ikke det har noe med puppe størrelsen å gjøre men! Lykke til!!!

Skrevet

Jeg har prøvd begge deler, elektrisk og håndholdt, og synes absolutt den håndholdte er best. Ikke bare er den mer lettvinn å ha med seg rundt, men synes det er bedre å styre hastigheten og sånn selv. For har jeg fulle mugger for å si det sånn, hehe, så kan jeg holde pumpen lengre inne med den håndholdte, og spruten står, isteden for at den suger 20 ganger isteden, om du forstår..

Jeg bruker det merket som begynner på M, sikker samme som hun i første innlegget har, og er veldig fornøyd. Brukte avent på sykehuset, og likte den ikke i det hele tatt, den begynte jo å knirke og sånn etterhvert og, hehe.

Terningskast 6 til den jeg har altså.

Ps fikk ikke helt til vakum-greiene først jeg heller, men man må bare passe på at pumpen sitter riktig, og får tak. Ellers kan det være noen deler som ikke sitter helt riktig sammen.

Lykke til :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...