pikabuu Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 Klare dåkker å klappe søte ol. med henderne til den lille?? Med min lille gutt e det helt umurlig med. han blir stiv som en stokk i begge arman med engang man prøve hehe... Han har heller ikke bynt å leke med henderne sine enda. bare patte på knoklan sine, å det ofte. åsså holder han dæm knytt med tommelen inni handa nesten hele tia. ser ut som ham e klar for boksing :b for han peive mye med arman også =o)
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 hei! min e snart 3 mnd da.. men klare det nesten ikke på han .. han bare knyte nævan når æ prøve.. hehe.. men han syns j det e kjempe arti at æ tar i arman hannes da å "danse" litt sånn frem å tilbake me di!! hehe
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 23. oktober 2006 #3 Skrevet 23. oktober 2006 tror d skal noe til for å få en 2 mnd baby til å klappe ol... min heller kunne ikke d... min synes heller ikke at hendene var så utrolig spennende når han var 2 mnd.det kom når han var 2,5 mnd ca:) da var d begge hendene i munnen og nå ligger han der nesten helt paralisert og ser på hendene sine:p hehe Det kommer etterhvert...=)
pikabuu Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 23. oktober 2006 hehe ja regne med at det kommer etterhvert. Mente ikke at han sku klappe på egenhand da. Det hadde no vært å forlange mye av en to månder gammel baby ja =) Foreløbig så e han vel fornøyd med å patte på knoklan sine han da=)
Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #5 Skrevet 23. oktober 2006 gutten vår på 2 mnd er akkurat som din! ikke helt oppdaget hendene sine ennå, men han sutter på hele neven. vi kan klappe søte med lankene hans da, men gjør det selvfølgelig ikke selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå