Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 Har dere alle underskjørt under brudekjolen?
mayla22+gull i magen :o) Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg har underskjørt under min kjole, har A-formet skjørt så ville sett dumt ut uten. Har sateng med 2 spiler, så merker nesten ikke at det er der.
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 jeg skal ha det. Får leie gratis der jeg kjøper kjolen.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #4 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg fikk underskjørt av silke og tyll med 2 spiler der jeg kjøpte kjolen i gave! Sammen med et strømpebånd med blå sløyfe.. For å ha "something blue"!
jente,jente, ? Skrevet 24. oktober 2006 #5 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg sakal også ha A-formet skjørt, så må nesten ha underskjørt ja, ellers blir det ikke noe pent fall på den..
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #6 Skrevet 24. oktober 2006 Hva er A formet skjørt? Og hva er det underskjørtet hjelper til med? Løfter/gir kjolen finere fasong el?
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 24. oktober 2006 #7 Skrevet 24. oktober 2006 A-formet kjole sier litt om hvordan skjørtet faller. Vider seg ut fra midjen og ned. Med underskjørt faller kjolen mye finere. Jeg har også A-formet kjole og har kjøpt underskjørt billig privat :-)
Maud Skrevet 25. oktober 2006 #8 Skrevet 25. oktober 2006 Det spørs jo hva slags kjole man har, men det er vel vanlig med underskjørt under mange kjoler. De "klassiske" kjolene med mye vidde i skjørtet krever underskjørt for å falle pent. Når kjolen er smal oppe og skal bruse rundt bena, er underskjørt et must. Hvis du har en kjole som er trang nedover trenger du ikke underskjørt.
Leieboer funnet! Skrevet 28. oktober 2006 #9 Skrevet 28. oktober 2006 Jeg hadde, både fordi kjolen ble finere, og fordi det var mye behageligere å gå med. Fikk litt luftsirkulasjon mellom beina. Det trengtes fordi det var over 30 grader da vi giftet oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå