ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 Så lenge siden jeg har sett henne her inne. Hun virker så koselig og har alltid så gode svar på det meste... Noen som vet hvor hun har gjort av seg?
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 hun har jo nettopp svart på et innlegg litt lenger ned!!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2006 hehehe :-D Se der, ja =) Ikke helt oppvakt her, nei
Tigergutt Skrevet 23. oktober 2006 #4 Skrevet 23. oktober 2006 Å, så koselig, Ma-79! Nå ble jeg glad! Er litt godt å bli savnet...hehe... Jeg er innom og leser stort sett hver dag, men ikke alltid jeg får skrevet/svart. Det har vært så mye i det siste! Bryllup (ikke vi som har giftet oss, altså), venninne middag, innflyttelsesfest, sambo som jobber sent...osv... De siste ukene har han kommet hjem kl 21 hver dag, og da blir det litt feil om jeg sitter med nesen ned i pcen hele tiden. Går det bra med dere? klem
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 23. oktober 2006 Ikke greit å få tid til alt, nei! Du har en sent arbeidende mann, du og, ja! Sambo er hjemme ca 18 de fleste dager. Synes det er sent, jeg.... Høres ut som du har hatt det litt buisy i det siste, ja Her går det bra:) Jenta mi har hatt en periode med å være mye urolig om nettene, men nå ser det ut til å gå seg til heldigvis! Også er det jo denne evinnelige gulpinga, da Har jo refluks, så det er mye tørking av gulp her. Skal til kontroll på sykehuset neste uke, så da får vi håpe de finner på noe lurt! Ha en fin kveld ) Hyggelig å se deg igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå