Gå til innhold

Julegavetips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger tips til julegaver. Tenkte å bestille bilder fra elkjøp og kjøpe små fotoalbum og sette inn bilder fra det siste året til besteforelder og odeforelder. Er det andre forholdsvois billige gaver dere kan komme på? Gjerne hjemmelaga, som kanskje barna kan være med å lage!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gamle er barna da? Det er mye man kan lage med dem bare at du velger noe som de får til selv...

Skrevet

dere kan jo feks lage hånd og fotavtrykk i trolldeig. vesla mi på to har malt glass som skal gis bort. skal også lage duftglass som vi tenkte fylle med forskjellige krydder og tørkede frukter og så feste et pent stoffstykke på toppen så lukta slipper ut. bruke gamle matglass eller noe.

ramme inn tegninger går jo an

Skrevet

Jeg har kjøpt Maxi-perler til min sønn på nesten 2 år, og han skjønte faktisk poenget! Tenker det blir ett stort perlet hjerte til hver av besteforeldreparene. Ellers selger Panduro porselensmaling (blandede farger) til ca 50kr totalt sett om dagen, og hvite kopper, fat osv koster jo ingen ting, hverken der eller på IKEA. Brenn det selv i stekeovnen din. Flotte gaver!

Og så har jeg kjøpt metallformer til å henge opp (også Panduro) som vi skal male med vindusfarger. Har kjøpt en tube med gjennomsiktig "farge" som jeg skal ha i formene før ham slipper løs med farger. Kan henges i vinduet eller på juletreet.

Vi pleier også å kjøpe slike kalendere som du kan tegne i selv, eller lime inn bilder. Blander slik at det blir noen bilder og noen tegninger. Dette må jo være perfekt for 3 åringen din!

Hun kan også dekorere lys. De selger vokspenner man kan tegne på kubbelys, t-lys etc med, dekorativt og fint.

Lykke til, kos dere masse!

Skrevet

I stedn førr album, kan du jo lag kalender tel dem med bilda fra året som gikk...

Også har di masse fine materialsett på panduro vesst du vil lag nå julepynt... e mange som e rimeli og som det blir en del av.... Æ syns det e litt arti å nål figura i ull... får du hos panduro...

La ongan mal på sånn maleplate eller akvarellpapir og ram inn i ei billig ramme fra europris el. bi litt artiare enn når det e mala på vanli tynnt papir...

Dåkker kan jo kok såpe...

Eller lag stearinlys eller gelelys... kjøp du veika så kan du jo smelt opp resta av stearinlys lag nye kubelys av... det kan bi kjæmpe fint...

Ta med ongen ut i naturn og finn teng dåkker kan lag dekorasjona utur... vesst ikke alt e nesnya sånn som hær da...

Lykke til... dåkk finn nok på nå :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...