Gå til innhold

kjeder meg ihjel!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

rutiner..rutiner..rutine..blakk..blakk..blaaaaak..

blir gal snart..

har en solstråle på noen mnd her hjemme,men kjenner nesten ingen her jeg br og dårligt med penger.

hva kan man finne på med en baby på 6 mnd uten at det trenger koste all verden??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm... lese, gå turer...

Hva med å bli med på noe treff i regi av helsestasjonen? Så kanskje du hadde blitt kjent med noen?

Klem

Skrevet

Jeg vet, jeg vet...kjenner ingen med små barn jeg, og dessuten er jeg veldig sjenert også...desverre glemte hs oss bort da hun ordnet med barselgrupper (har iallefall ikke hørt noe) og sjenert som jeg er så tør jeg ikke begynne nå. Blir veldig kjedelig å vandre her hjemme alene med gullet, prøver å ta noen turer til bestemor innimellom da =) Er jo ikke bare lett å finne på noe heller da, for på den ene tiden er det soving (som er litt vanskelig å få til) og andre tider er det mating og så er det leggetid.........

Skrevet

Hvor bor dere da? Kanskje det går an å bli kjent her........

Skrevet

stavanger..

ikke familie her heller.hadde vært lettere da.kunne besøk dem.

føler meg nesten som en dårlig mor når jeg klager..men når babyen er 76 mnd er det jo ikke så mye liv i de.gleder meg til hun begynner å løpe rundt:D

Skrevet

76 mnd du... hehe;) (Ja, jeg har veldig dårlig humor, skylder på at jeg har gått hjemme i 6 mnd nå). Jeg har også en på 6 mnd og kjenner ikke så mange med barn. Er fra Stv, så om jeg bare hadde bodd der enda skulle jeg nå gjerne funnet på noe med deg jeg;) Men.. hva med åpen barnehage? Her jeg bor nå har de mange av de, men vet ikke hva de har i Stv. Er barnehager du kan ta barnet ditt med i på dagsbesøk, mot et lite beløp. Hørt mange som har utbytte av det, fra barnet ditt sitt alder. Vårt barn har begynt å trenge mer stimuli på dagene, vi har travet handlesenterne ned, og er mildt sagt lei, så nå begynner vi med åpen barnehage.

Skrevet

psst, jeg kjenner heller ingen i stv med barn i samme alder, og vi planlegger å flytte dit om ikke så lenge. Ser barna våre er like gamle, så om du vil kan du jo sende meg en mail på [email protected], så kan vi jo se om vi kanskje kunne slått i hel noe tid med en trilletur eller noe en gang:)

Skrevet

hehe..67 mnd ja..ble feil det der:)

har du msn så kan vi snakkes der?eller?

Skrevet

har msn ja, men er helt grønn på det, har kun brukt det en gang. Er logget på nå med mail-add. jeg la ut, så vi kan jo prates der om du er her inne enda...

Skrevet

Babysang i regi av Frelsesarmeen eller kirke? Pleier ikke å koste så mye, av og til gratis også.

Turlag arrangerer mange steder trilleturer, hør med helsestasjonen din

Foreslå et Stavanger-treff her på DIB-sidene, dere er ganske mange som bor i Stavanger!

Gå på kafe, shoppingsenter (ikke handle, og bare ta en kaffe). Evt IKEA - der er det billig mat

Åpen barnehage

Skrevet

Jeg og kusina til mamma, tar med ungene vår og bader i et "badeland" en gang i uka. Kjempekoselig det. Koster 50 hver gang, men billigere og man kjøper klippekort da, noe vi ikke så før tredje gangen vi var der. hehe. Jenta mi er seks måneder, og jeg går hjemme. Kjeder meg litt og, men besøker litt folk da, også rydder jeg konstant, hehe. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...