Gjest Riga19 - jente 14.10.06 Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 Heihei...har hengt en del på bim, men ser at her var det mange ukjente nick, så jeg får vel presentere meg litt. Jeg er ei jente på 20 år (burde kanskje ha skifta nick til Riga20, men jeg har blitt så vant med Riga19 at det ikke føles helt riktig) og er nå bosatt i Oslo sammen med kjæresten min. Oi...nå er det jo ikke lenger bare oss to, for dattera vår, Telma, blei født for 9 dager siden!:-) Er student, og har ikke tatt permisjon, så det blir vel ikke tid til så mye dibbing fremover, menmen. Hvem er dere andre her inne da?:-)
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Hei! Velkommen hit, og gratulerer med den lille jenta!!! ) Må bare si du er utrolig flink som har tenkt å fortsette med studiene uten permisjon!! *imponert* Men kan jeg spørre hvordan du har tenkt å gjøre det i praksis liksom? Lurer veldig, he he ;o) Kan fortelle litt om meg ; Jeg er 24 år om 2 dager, he he, HURRA! (ser på meg selv som ung mor jeg!!) Og er alenemamma til lille Vilde som blir 1 år om en ukes tid. Vi bor i Bærum, og har det helt supert på alle måter, elsker å være mamma jeg!!!
Daniels-mamma Skrevet 23. oktober 2006 #3 Skrevet 23. oktober 2006 GRATULERER!!! DEt var jo morro å høre Blei vel litt føre termin det da?? hehe. Håper det går bra med dere, og at det ikke blir for mye med både skole og barn Det går sikkert fint det skal du se! Hilsen den jenta fra Skien . Jah du kjenner meg.....gidder bare ikke å legge ut navn her Vi snakkes på msn da vettu.
Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #4 Skrevet 23. oktober 2006 Gratulerer så masse med veslesnuppa Nydelig navn dere har valgt også.. Men du må ikke være her inne da,, får heller komme på skravlesiden mye koseligere.
Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #5 Skrevet 24. oktober 2006 Hei og Gratulerer så mye den lille. Og velkommen inn her:o) Jeg kan jo si litt om meg selv. Jeg heter Camilla er 20 år og bor i Drøbak,er forlovet med barnefaren som er 22 og vi har ei lita pike som blir 16 mnd den 30 okt. Og jeg er hjemmeværende nå for tiden da jeg ikke har noe jobb lenger. Hilsen
Jente89 ♥ Skrevet 24. oktober 2006 #6 Skrevet 24. oktober 2006 har ikke vert her så lenge jeg heller .. hihi men velkommen er du nå.. -katrine
Mamsen86 Skrevet 24. oktober 2006 #7 Skrevet 24. oktober 2006 Gratulerer! Men vi "kjenner" jo hverandre litt fra BiM, så ingen presentasjon her, nei.. Igjen; Gratulerer! Og velkommen hit! Klemmer fra oss, Hege & Emilia<3
Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #8 Skrevet 24. oktober 2006 Hei Riga19 Gratulerer med bebisen! Jeg også 20 og har en sønn som ble født 09.09 er bosatt i Oslo med samboer. Jeg er i permisjon og synes du er kjempe tøff som fortsetter å studere. Selv venter jeg med det til høsten 07.
sovehje<3rte +jente+aprilspire Skrevet 24. oktober 2006 #9 Skrevet 24. oktober 2006 grattis med baby!!! kos! Hun er født 1dag etter mi jente! men mi er 1år nå da.. født i fjor den 13okt.. spennende!!! Ønsker deg lykke til med studiene og bebisen:) Tøff som går på skole! Håper du får ei snill go jente, så du orker å bruke litt tid på lekser... jeg er også 20år..
Gjest Skrevet 26. oktober 2006 #10 Skrevet 26. oktober 2006 Gratulerer som mamma Er det ikke det beste i verden? Nydelig navn på jenta forresten Kort fortalt så er jeg 21 år, bor sammen med sambo og vår lille Teodor på 4 mnd Flytter snart inn i ny leilighet som vi har kjøpt, gleder meg så masse! Skal gå amok på Ikea, hehe Bor i Levanger i Nord-Trøndelag. Skal begynne å studere til neste høst. Har fødselspermisjon fra min lille jobb nå. Elsker å være mamma til verdens beste lillemann
Gjest Riga19 - jente 14.10.06 Skrevet 26. oktober 2006 #11 Skrevet 26. oktober 2006 Hei igjen, og takk for alle gratulasjonene!:-) Har en viktig oppgave som skal leveres inn den 30., så jeg er nok ikke så mye på nett før i november! Men så kommer jeg nok til å henge en del her!
ainaogvp Skrevet 31. oktober 2006 #12 Skrevet 31. oktober 2006 hei.. gratulerer så mye m lillejenta! =) er 17 år, bosatt i Vesterålen, fikk gutt 15.06.06
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #13 Skrevet 31. oktober 2006 like we care... hadde de visst hvem du var hadde nok saken vært annerledes!
Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #14 Skrevet 31. oktober 2006 Fy faen da, er det virkelig nødvendig å holde på sånn? Vær i det minste tøff nok til å stå fram med nick! For ja tenk, vi bryr oss! Kjempefint at du har blitt mamma Kjempefint at du er her inne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå