Gå til innhold

LIGGETIDER PÅ 10MÅNEDER GUTT.håper på mange svar!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann på dere..

Har et problem og det er å få samboeren min til å forstå at barn trenger rutiner. Jeg ligger sønnen min kl 1930 hver kveld,og det mener samboeren min er alt for tidlig,pga da våkner han gjerne i 00:00-01-00 tiden fordi han vil ha drikke.. Dette er vel ok???

og da sover han til kl er 08 om morran...

Når tid ligger dere barna deres??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min datter er 5 måneder. Mellom kl 18 og 18.30 er det kveldstell. hun er som regel i seng kl 19.00. Nå sover hun hele natten igjennom, men jeg hadde lagt henne til de tider selv om hun hadde våknet en gang om natta for å få drikke/mat

Skrevet

Det du gjør høres veldig riktig ut. Da får han jo ca 12 timers søvn på natta, noe som er helt normalt.

Gutten min på snart 7 mnd legger seg mellom 19 og 1930 og sover oxo ca 12 timer.

Skrevet

Dattern min er 9 mnd om en uke,hun legger seg kl 19.00 ca og sover til 8-9 på morgenen

Skrevet

Min gutt på 10 mnd legger seg kl. 1900 og sover rundt til 07.30.

Gjør vel ikke noe om han våkner for litt drikke, men trenger jo ikke no annet enn vann.

Skrevet

Vet ikke om jeg syns det er ok at han våkner på natta men.......

Vi har ei jente på 8,5mnd hun sover fra 07.00 til 06-07.00.

Da er dagen vår slik:

06.00 - mme i senga

08.00 - Står opp

09.00 - Brødmat og vann

11.00 - 1/2 timers dupp med mme

12.30 - Grøt og vann

14.00 - Soving til ca 16.00 med vann el. sviskesaft

17.00 - Middag og liten dupp til 18.00

Ca. 18.30 Grøt og vann, mme før senga.

Skrevet

Jenta mi på 10 mnd legger seg kl. 1900, da er hun stuptrøtt (sover siste dup til ca kl. 16, senest). Hun våkner rundt 0530 for litt pupp og sovner videre noen timer.

Rutiner er viktig. Skulle tro samboeren din synes det var ok med litt alenetid etter kl. 1930 også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...