Gå til innhold

I`m back...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha tilbrakt en langhelg på vestlandet er vi nå tilbake. Litt slitne etter en lang kjøretur på nattestid, men siden det var så utrolig vellykket så tar vi slitenhet på strak arm.

Har vært og besøkt min dritgreie venninne, som jeg faktisk fant på BiM i sin tid. Vi har kost oss maksimalt med god mat, digg og prat, mens de flinke mennene våre har jobbet med flislegging i gangen...*smiler*

Og til alt overmål... Dritgrei er et "dikte sang geni" og hun har laget den stiligste sangen noensinne til min venninne som fyller 40 lørdag! Jippi!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:-) (... og vi er så ufattelig takknemlige for overraskelsesfliseleggingshjelp....)

Skrevet

Grattis med ny sang, da!!

Fikk aldri svart på innlegget ditt om diktetips, men nå er jo alt i boks! Hvilken melodi ble det til slutt?

Skrevet

Hei Karomamma,

Som du sikkert så i tråden om etterlysning av kreativesjeler, så ble du omtalt i varme ordelag! *smiler*

Jeg valgte melodien "En solskinnsdag" av Postgirobygget, og så laget min dritgreie venninne sang basert på noen stikkord om jubilanten. Og jeg endte opp i tårer da jeg fikk høre hvor fin sangen ble...ja jeg er noe hormonell....*ler*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...