Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 Når man gifter seg med kun foreldre og forlovere tilstede, er det da brukelig å invitere forlovernes partnere? Hva gjorde dere, el hva ville dere ha gjort? Vi skal kun ha middag og kake etter den borgelige vielsen.
♥Prinzessin♥ Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Det er kun foreldre og forlovere tilstede mens dere gifter dere? Men det kommer andre gjester til middag?
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #3 Skrevet 23. oktober 2006 Hei juniprinsessa Bare oss til i middag og kake også. Hadde vi skulle giftet oss med stor feiring, hadde vi selvfølgelig invitert partnerne til våre forlovere. Men er det vanlig å gjøre det nå det bare blir våre foreldre og forlovere?
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #4 Skrevet 23. oktober 2006 ville nokha invitert partneren til forloverene også, så de også blir par liksom.
mayla22+gull i magen :o) Skrevet 23. oktober 2006 #5 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg hadde nok invitert begge, de er jo et par. For meg hadde det blitt rart å invitere kun den ene, ihvertfall hvis de er samboere eller gift.
Happy H Skrevet 23. oktober 2006 #6 Skrevet 23. oktober 2006 eg hadde definitivt invitert partneren til forloverne.. ville være rart å ikkje gjøre d..men d e min mening
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 24. oktober 2006 #8 Skrevet 24. oktober 2006 Er sannelig ikke sikker selv jeg! Vi skal også ha et lite bryllup for den nærmeste familien og våre forlovere. Mannen min skal bruke broren sin som forlover. Jeg skal ha to venninner til forlovere. Hun ene er singel enda og hun andre har akkurat flyttet sammen med en mann som jeg ikke kjenner og faktisk ikke har møtt. Så hva gjør vi????
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #9 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg hadde også invitert begge. Som sagt tidligere her : de er jo et par (og dere er sansynligvis venner med begge to ?)
♥Prinzessin♥ Skrevet 24. oktober 2006 #10 Skrevet 24. oktober 2006 Hadde nok invitert partnerne tror jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå