Gå til innhold

Hva slags overdel ammer du i? (trenger tips her:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes de fleste ammetoppene ser litt kjedelige ut, så håpet å få noen riktig gode shoppingtips her:)

Selv går det i sommerens singleter med noe utringet på utsiden, men varmer jo ikke så mye da:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har et par ammetopper. Ellers ammer jeg i helt vanlige gensre/topper. Ikke de helt kjempetrange da :) Og ikke skjorter med masse knapper.

Skrevet

Jeg kjøpte én ammetopp, men blir jo så lei avg å MÅTTE gå med den-og-den genseren. Så jeg brukte/bruker mine vanlige gensere, og har heller en singlett under. Da kan jeg dra genser opp, og singlett litt ned ;)

Blir jo samme prinsippet som ammetopp, diskret amming, og ikke noe bar mage å se.

Skrevet

Masse billige overdeler på Ellos.no nå, i forskjellige farger og utringninger og kneppinger slik at en kan amme i dem uten å løfte opp hele!

Skrevet

Bruker bikbok singlet under vanlige topper/gensere- genser opp singlet ned. Bikbok sine er elastiske og gode å dra ned

Skrevet

jeg kjøpte to hvite og en svart BOOB singlet (de har kortermet/langermet også). Bruker de bare som undertrøye under alt mulig!

Synes de er supergode, litt vel dyre, men helt klart verdt det! Har nå brukt de omtrent hver dag i snart 8 mnd... Holder også veldig godt på kvaliteten.

:)

Skrevet

Her er det også genser opp og singlet ned :)

Skrevet

Bruker vanlige gensere jeg nå, ble så lei av ammetoppene og gidder ikke kjøpe nye nå når pøbelen er blitt 6 mnd liksom...Men jeg ammer ikke så mye ute blandt folk da, går litt bort når jeg er i selskaper og inn på ammetoalett dersom jeg er i byen...

Skrevet

Bruker bare vanlig genser jeg. Er jo begrensa hvor mye som vises når baby ligger på fanget da.

Skrevet

Bruker bare vanlige gensere jeg også..når babyen ligger i fanget er det jo ikke så mye man kan se da..Har også gulpeklut/koseklut som jeg legger litt over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...