Murmeline Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 Synes de fleste ammetoppene ser litt kjedelige ut, så håpet å få noen riktig gode shoppingtips her:) Selv går det i sommerens singleter med noe utringet på utsiden, men varmer jo ikke så mye da:)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Har et par ammetopper. Ellers ammer jeg i helt vanlige gensre/topper. Ikke de helt kjempetrange da Og ikke skjorter med masse knapper.
MintCondition Skrevet 23. oktober 2006 #3 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg kjøpte én ammetopp, men blir jo så lei avg å MÅTTE gå med den-og-den genseren. Så jeg brukte/bruker mine vanlige gensere, og har heller en singlett under. Da kan jeg dra genser opp, og singlett litt ned Blir jo samme prinsippet som ammetopp, diskret amming, og ikke noe bar mage å se.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #4 Skrevet 23. oktober 2006 Masse billige overdeler på Ellos.no nå, i forskjellige farger og utringninger og kneppinger slik at en kan amme i dem uten å løfte opp hele!
Blomman Skrevet 23. oktober 2006 #5 Skrevet 23. oktober 2006 Bruker bikbok singlet under vanlige topper/gensere- genser opp singlet ned. Bikbok sine er elastiske og gode å dra ned
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #6 Skrevet 23. oktober 2006 jeg kjøpte to hvite og en svart BOOB singlet (de har kortermet/langermet også). Bruker de bare som undertrøye under alt mulig! Synes de er supergode, litt vel dyre, men helt klart verdt det! Har nå brukt de omtrent hver dag i snart 8 mnd... Holder også veldig godt på kvaliteten.
Mathoka Skrevet 23. oktober 2006 #8 Skrevet 23. oktober 2006 Bruker vanlige gensere jeg nå, ble så lei av ammetoppene og gidder ikke kjøpe nye nå når pøbelen er blitt 6 mnd liksom...Men jeg ammer ikke så mye ute blandt folk da, går litt bort når jeg er i selskaper og inn på ammetoalett dersom jeg er i byen...
Line_78 Skrevet 23. oktober 2006 #9 Skrevet 23. oktober 2006 Bruker bare vanlig genser jeg. Er jo begrensa hvor mye som vises når baby ligger på fanget da.
♥abaya og kosegutten:o)♥ Skrevet 23. oktober 2006 #10 Skrevet 23. oktober 2006 Bruker bare vanlige gensere jeg også..når babyen ligger i fanget er det jo ikke så mye man kan se da..Har også gulpeklut/koseklut som jeg legger litt over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå