Gå til innhold

Er dere noe ute uten barn da?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva gjør dere da?

 

Selv så er det svært sjeldent. Bare for noen timer. Og da er jeg for det meste på besøk hos noen.

 

Trenger litt forslag til hva jeg kan finne på?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig sjeldent.. mest når jeg skal trene og ta sol :)

  • 3 uker senere...
Skrevet

Har et par venninner som er veldig gode på å dra meg ut uten unger, på kafe eller på besøk. Også har jeg 3 som jeg går lange turer med ofte både med og uten unger! Har et par kompiser også som alltid gir beskjed når de skal noe, kino eller på fest e.l. og hører om jeg/vi vil være med.

 

Var ikke sånn før vi flytta hit, så de siste 2mnd har jeg gjort mer uten unger en på de 2,5årene før det!

 

 

Skrevet

Har fri hver 3dje helg fra fredag klokken 17,00 til søndag 18,00. pleier å gå på kino eller være sammen venner en av de dagene, resten av helga slapper jeg av

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...