Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 kl 9.30 i dag starta jeg nedlasting av photoshop.sånn prøvegreie.kun 398mb stor.jippi,tenkte jeg....men nå er det blitt til offamei.... bruker nemlig mobilen som modem til maskina,og nedlastingen går med 12,5kb i sekundet....ennå ikke ferdig.....men har kun 3 % igjen....(18min) har vel bestått den tolmodighetsprøven da?? (dette gjør jeg aldri igjen...)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Ja det vil jeg absolutt si det er!!! Jeg hadde ikke giddet det tror jeg......men så har jeg photoshop installert da:-)
Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #3 Skrevet 23. oktober 2006 hehehe.....alle disse timene....å så får jeg det ikke til å funke!!!!!! aaaargh.....lasta også ned winzip,men NEI....=0/ stiller meg først i køen for di som ikke skjønner en dritt om data.....off... (lærte en ting.aldri mer laste ned noe)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. oktober 2006 #4 Skrevet 23. oktober 2006 Nei, så kjipt da!!! Typisk...... Men ingen du kan spørre da?
Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #5 Skrevet 23. oktober 2006 nix...ingen kloke hoder her,hehe... får kjøpe det.mye enklere... en stor fjiasko ja...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. oktober 2006 #6 Skrevet 23. oktober 2006 Du får spørre noen her inne da - kanskje noen som kan hjelpe deg på DIB!!!
Gummelillan Skrevet 23. oktober 2006 #7 Skrevet 23. oktober 2006 Oi, skjønner ikke hva du snakker om en gang jeg da - annet enn at din tålmodighet må være stor!!! Du er mamma du, skjønner jeg...? ;-))))
Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #8 Skrevet 23. oktober 2006 mamma fult ut....5 stk,og et barnebarn =0) ha fått prøvd ut min tolmodighet nå ja.... men jeg går ikke under kategorien datanerd....=0) spurte om fotoprogram på skravla i går.kom frem til noe gjennom limewire.men skjønte iværtfall ikke det.så,jeg tussler heller å kjøper saken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå