Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 Synd vi ikke fikk vært der assa... Koselig tenker jeg? Hvem var det som kom? Håper det blir treff igjen snart, da SKAL vi komme! )
Sabina og gjengen Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 nysgjerrig jeg også kommer gjerne neste gang,Leo har blitt sjuk også, var visst bra vi ikke kom idag:p
Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #3 Skrevet 23. oktober 2006 var med for første gang i dag jeg og det var veldig koslig. du får komme neste gang mulan, så får jeg hiklst på deg og,,
Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #4 Skrevet 24. oktober 2006 er åsså nyskjerrig sku egentlig blitt med men rakk d ikke men jeg ska iaf neste gang! =) var det mange som kom eller? håper neste treff er snart, for da ska vi være med =) Lillian og Gabriel
Mamsen86 Skrevet 24. oktober 2006 #5 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg var ferdig på HS halv to, hadde glemt regntrekk og hele pakka! Så det ble bare stress for min del, dessverre.. Men neste gang så SKAL vi være med, Emilia gleder seg til å treffe alle de andre bebisene! (Og spesielt Noah som ga hun en kjempe søt fødselsgave!!) Klemmer fra oss!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå