Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 Vi ska gifte oss borgelig,kun med forlovere å foreldre tilstede. Er det en selvfølge at forloverne blir med på forografbildene? Skal taes i studio.
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Det er opp til hver enkelt. Vi skal ha med forloverne på noen få bilder. Min forlover var ikke så veldig glad for det da, men :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå