Gå til innhold

Hvor mye klær og utstyr har dere egentlig til dere SELV??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv har jeg bare vanlige klær(dvs. 2 bukser, 2 gensere som passer.Gått så mye opp i vekt...Grr...), noen topper, et par gore tex sko, joggesko, vanlige sko, ei vinterjakke, lue votter, strømpebukse i ull...that's it! Kjøper masse til barna, men ingneting til meg selv. Bør vel snart finne meg noe. er jo mye ute sammen med barna, og har ikke regntøy engang.. trenger litt mer. Forresten, har en fleecejakke da..hehe..

Av utstyr har vi sitteunderlag og en tursekk.

Har dere mye klær og utstyr sånn totalt sett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har masse "vanlige" klær til meg selv. 2 par vinter sko, skidress (jakke og bukse), en varmekjeldress, 2 par joggesko + noen andre sko. 2 par strømpebukser, 3 luer, 3 par votter + noen fingervotter og regnjakke og regnbukse. Ja, og en drøss med andre jakker (liker jakker, selv om de egentlig blir lite brukt)

Av utstyr så har vi tursekk, sitteunderlag, ski til hele familien, sykler til hele familien.

Jeg kjøper også mye til barna, men klarer å tenke på meg selv også. Det blir ofte så jeg skal i butikken å kjøpe meg en bukse og kommer hjem med masse klær til barna og ingen bukse.

Men vi er mye ute med barna. Nesten hver kveld går vi ut. Vi bor i en veldig sosial gate, så når en går ut- kommer alle :o)

På vinteren er vi ute nesten hver dag å måkker snø. Kan være ute i 2 timer og dermed er klær veldig viktig. Er også med barna å aker i bakken og da er det lurt å ha klær som egner seg.

Og selv om det regner så går det an å være ute, derfor har jeg regnklær til meg selv.

Er også med på skidager og andre aktviteter gjennom idrettslag og skole/barnehage.

Vinterklærne og regnklærne jeg har til meg selv er den beste invisteringen jeg noen gang har gjort til meg selv. De holder godt, varer i evigheter og blir aldri for små.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...