Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg legger mme i flaska og heller kokende vann oppi sammen med malt. Så settes den i kjøleskapet og varmes i vannbad når hun blir sulten. Tar så lang tid å gjøre alt når hun først blir sulten. Noen som sa til meg at jeg ikke måtte varme den opp igjen...?
Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Kan du ikke helle mme-pulveret i flaska når vannet er passe temperert da ? Ha mme-pulver i et urinprøveglass eller noe og bare hell over når babyen skal ha mat, da blir det alltid ferskt.
Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #3 Skrevet 23. oktober 2006 Hva jeg har lært: Når melka er varm starter bakterieproduksjonen. Dersom du setter varm melk i kjøleskapet og tar den frem flere timer etterpå for ny oppvarming, er det en betydelig fare for en god porsjon bakterier til jenta di. Jeg har også lært at varm mme skal kastes etter en time. Hva om du koker opp en større porsjon vann med malt, avkjøler vannet til romtemperatur, blander melkeflasker og setter i kjøleskapet for oppvarming senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå