<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 hei.. så koselig med en ny som spår.. jeg er gravid har kommet meg inn i 7 uke.. er kjempe dårlig.. vil du se hvilket kjønn jeg får? født 040786. tusen takk.. klem
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Heia.. Jeg spår ikke, jeg spør bare en pendel.. mest for morro.. er sykemeldt selv så da er det greit å ha noe å finne på.. Men pendelen sa gutt på deg.. Lykke til og gratulerer masse.. Jeg va btw kjempedårlig helt fram til 12 uke.. det er verdt det, etterhvert virker det som ingentingen..
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2006 er sykemeldt selv nå så jeg bimmer masse:) blir spennende å se om det blir en liten gutt eller jente.. har blitt spådd så forskjellig.. noen har også sett tvilliger og at det er både gutt og jente.. du ser ikke det du? ja selvom jeg er dårlig så tenker jeg positivt. det kommer jo noe fantastisk ut av dette.. også sier legen at å være dårlig er et bra tegn.
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 23. oktober 2006 #4 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg fikk nei på tvillinger.. Jeg va så mye dårlig at jeg tok av meg 11 kg i begynnelsen, men nå er jeg 6 mndr på vei og alt er bra.: Masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå