Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 Har en sønn på snart 10 mnd som fortsatt våkner og skal ha pupp i 5 tida hver morgen. Eller jeg mener nå at det er natta da og har veldig lyst til å slutte med det eller i allefall forskyve ammingen til 6-7 tiden. For noen uker siden var faktisk dette måltidet i 6 tiden, men plutselig har han begynt å våkne tidligere og tidligere. En dag åknet han faktisk rundt 4 og bare hylte etter pupp. Har forresten eget rom.Tidligere fikk han pupp i 2-3 tia og, men det er det heldigvis slutt på da han var ca 7 mnd. Trodde aldri jeg skulle drive å nattamme så lenge. Han trenger jo ikke mat om natta når han er så stor og dessuten spiser han 4 faste måltider hver dag. Litt vanskelig å avvenne det siste nattmåltidet i og med at det snart er morgen og pappan skal jo på jobb i 7 tia og greier... Noen tips!?
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Tror ikke det er stort annet å gjøre enn å nekte han puppen og la han gine. Til han skjønner at det ikke blir pupp så tidlig.
~**nuttis**~ Skrevet 23. oktober 2006 #3 Skrevet 23. oktober 2006 Er samme opplegget her,og han er 11 mnd i dag.Tenkte å ta det litt nærmere året når jeg skal slutte og amme og gi kumelk i stedet.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #4 Skrevet 23. oktober 2006 Hos oss går alltid pappaen inn til ham om natten. Han er 10 mnd gammel. Han har stort sett sluttet å våkne om natten, men gjør det innimellom, og da er det ikke vits at jeg går inn. Da skriker han til han blir blå. Når pappaen går inn lukter det ikke melk, så da roer han seg mye fortere. Pappaen synes det er like greit, han skal tidlig på jobb, men får ikke sove så lenge lillegutt skriker, så da er det best å begrense skrikingen.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #5 Skrevet 23. oktober 2006 Jøss kan ikke huske at jeg har skrevet inn dette..... er akkurat slik vi har det her hjemme, poden er 11 mnd. Men dele rom med søster... er vanskelig å la han gråte da...... Men vi har planer kom nytt rom til han og da blir det slutt med pupp kl 5....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå