Gå til innhold

Reisebrev fra Riga ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, etter å ha lest meg gjennom 3 sider med innlegg kan jeg nå kanskje fortelle om hva jeg har bedrevet tiden med disse dagene...;-)

Egentlig ganske enkelt; Vi har kost oss!

Men siden vi modendamer jo ikke fatter oss såååå i korthet, kommer også den litt lengre beskrivelsen her... Skulle jo reise torsdag kveld og kom meg da på ett eller annet vis til flyplassen i tide etter å ha hatt sånn superstressdag med unger som skulle leveres hit og dit, pakking, fagmøter på jobb og barseltreff. Og fra jeg steg ombord i flyet startet virkelig ferien. For der ble jeg jo da servert champagne før takeoff ;-) OG så fortsatt det med vin til maten og superkoselig betjening som tilogmed tilbød seg å bære lille snuppa mens jeg spiste! (men det ville vi jo ikke da...)

Sambo møtte oss på flyplassen og hotellet var verdt sine 5 stjerner det. Orket ingenting på torsdag kveld og sov lenge fredag før sen frokost. Og så bar det til skjønnhetssalongen. Og det var bare fantastisk! I begynnelsen var jeg litt bekymret for at sambo og Leonora hadde det bra. Etter en stund begynte jeg å tenke at det ville være synd dersom de ringte meg og til slutt tenkte jeg; hvorfor satte jeg den ikke på lydløs med det samme for ringer de nå gidder jeg ikke ta telefonen... ;-))))) Det var helt himmelskt!!!!

Etterpå var vi på sjokobutikk med kafe og spiste deilig kake, innom hotellet for litt skift og så ut på restaurant. Leonora skulle sove i vognen sin, men var ikke heeeelt enig i det så noen sen kveld ble det ikke.

Lørdag og søndag ble det mer mat, mer shopping og mer kosing ;-) Virkelig en deilig helg! Selv om Riga ikke akkurat er byen en mååå dra til (egentlig lite spennende shopping og få severdigheter) var det deilig med en kjærestehelg, nesten fri for unger ;-)))))

Og på veien hjem fikk vi snakket min kjære inn på businessclass. De syntes tydeligvis det var veeeldig rart at damen reiste med business og mannen på turist... ;-) Men bare jeg fikk vin, ja ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sukk..hørtes deilig ut - spesielt det med skjønnhetssalongen..

Skrevet

Å dette hørtes da bare nydelig ut:-))) Kan tenke meg det var deilig med noen dager, som kjærester, luksusdyr og deilig mat & drikke:-))))

Jeg vil også!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Å så koselig!

Jeg ønsker også en langweekend på hotell m/spa.....

Skrevet

Høres bare herlig ut!! Lever lenge på en slik helg:)

Skrevet

Å så deilig det hørtes ut. Sukk. En skikkelig oppkvikker i høstmørket. Frister med en slik tur!

Skrevet

Fy søren... Det høres bare lllllliiiiiite deilig ut!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...