Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 I så fall, da gruer jeg meg til å bli mor. Blir deppa bare med tanken på at det skal bli verre etter fødsel.
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Vet ikke åssen det funker jeg... Hadde ikke hemorider i svangerskapet, men fikk en etter fødselen
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #3 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg fikk et par etter fødselen, men hadde ingen før... De "sprakk" etter noen dager og jeg har ikke vært plaget siden... Nå i mitt andre svangerskap har jeg ikke hatt noen, og håper ikke jeg får heller, men de jeg hadde sist plaget meg heller ikke noe særlig... Signerer med anonym, litt ekkelt å utlevere seg så fælt... hehe...
Tullemor til 2 Skrevet 23. oktober 2006 #4 Skrevet 23. oktober 2006 Ja, dessverre blir hemorroidene verre etter fødsel hvis du allerede har dem. Det kommer av av man trykker så hardt under fødselen. Trøsten er at de som regel forsvinner igjen etterpå, men det kan ta en god stund. Det finnes både salver og stikkpiller man kan bruke for å lindre plagene. Ikke for å være negativ, men det er nok andre plager som blir verre den første tiden. Sorry at jeg ikke kunne trøste. Synes likevel ikke det er noe å grue for, for alt går over igjen. Man blir nogenlunde seg selv igjen etter en tid.
Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #5 Skrevet 23. oktober 2006 Min erfaring er at de forsvinner få dager etter fødselen. Kan kanskje være ille en dag eller to før de svinner hen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå