Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg, lillegull og min kjæreste (som ikke er faren til barnet, men har vært hos oss siden jeg var tre mnd på vei) skal til å flytte nå. Når jeg sender papir til trygdekontor om at jeg skal flytte å at jeg blir samboer, sender de flyttemelding med lillegull sin nye adresse til barnefar? Han har jo aldri sett han eller hatt noen form for samvær? Vil ikke han skal vite at vi flytter. Det kan han få vite den dagen han evt. tar kontakt med oss..
~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Hum, litt usikker faktisk...Men står han oppført som far for barnet? Pappan fikke ikke noe beskjed om flytting når vi flyttet,men da stod han ikke oppført som far heller. Du kan spørre på tk om han får noe beskjed, og evnt be de ikke sende noe til barnefar..
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #3 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg har flyttet flere ganger med barnet mitt og den eneste gangen faren (som er helt fraværende har fått vite det) er når det var noe korrespondanse mellom trygdekontor, meg og ham i forbindelse med endring av bidrag. Der sto barnets boligadresse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå