Gå til innhold

Dere som vet babyen ligger med hode ned, evt. festet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner dere spark vhøyt oppe eller også godt ut i sidene.

Fått vite at min ligger med hodet ned men ikke festet. Men kjenner stadig spark ganske kangt ned på sidene og lurer på om den har sklidd over i tverrleie.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn har æ også det... legen sa hodet lå ned men va ikke fæsta... kjenn bevegelsa nesten over alt æ...

Skrevet

Min ligger med hode ned og knapt festet,står det på helsekorte.Jeg føler at jeg kjenner spark både høyt opp,ned og på sidene,så jeg har det i hele magen kan du si og jeg tror ikke det lille gullet plutselig har snudd seg hos meg.

Skrevet

jeg tror rett og slett at det er boksing fra den lille du kjenner...min snudde seg i uke 26 og jeg kjenner fortsatt slag nede i magen, både innover utover og mot sidene...

Skrevet

Det er sikker hendene du kjenner! Det er det hos meg hvertfall:-) kan dytte ganske kraftig med dem også

Skrevet

Hodet til babyen min har akkurat blitt festet. Det er fortsatt mye bevegelser på sidene. Det er delvis armene og delvis knær ol.

Skrevet

Min baby har festet seg med hodet ned. Jeg kjenner godt rumpa til babyen i min høyre side litt langt oppe, spark opp til venstre for det meste, og armene nede på venstre side. Så kanskje er det slag fra armene du kjenner???

Skrevet

Min lille bebis har hodet festet, og jeg kjenner spark overalt.

Husk på at den ligger med knærna trykket opp,så det kan også være de du kjenner på sidene. Bebisen kneer deg i magen så og si!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...