Babyonboard ;-) Skrevet 22. oktober 2006 #1 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg er litt lenger enn halvveis ned................. ;-))))
Gummelillan Skrevet 22. oktober 2006 #2 Skrevet 22. oktober 2006 Nei, så lenge dere skriver så greier jeg jo ikke la være å svare da vet du... Så jeg er ikke akkurat kommet langt, nei..... ;-)))))
Babyonboard ;-) Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2006 Hehe... Derfor står det som oftest klokkeslett 00.00 og senere på mine svar.... Da sover nemlig de fleste modne mammaer.... Utenom jeg da som fortvilet prøver å komme meg gjennom alle innleggene :-)))
Gummelillan Skrevet 22. oktober 2006 #4 Skrevet 22. oktober 2006 Da må vi love hverandre at vi skriver skikkelige kjipe og kjedelige svar og innlegg fra nå av for hvis ikke blir vi jo aaaaaaldri ferdige ;-) Husk , jeg har jo nettopp kommet hjem fra kjærlighetsferie i Riga og burde jo derfor nå ha sovet søtt ved siden av min kjære eller noe sånt....
Babyonboard ;-) Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 22. oktober 2006 Hehe.. Jeg burde legge meg.... Tror jeg gjør det.... Natta :-)
Gummelillan Skrevet 22. oktober 2006 #6 Skrevet 22. oktober 2006 Natta! Bør vel følge ditt eksempel jeg også. Skal bare.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå