Gå til innhold

Mistet noe?


Twig

Anbefalte innlegg

Hei scubagirl

 

Du mens jeg leste igjennom dukket det stadig opp ei eske.. har du noen esker stående, som den kan ligge oppi eller rundt et sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må vel innrømme at vi har stabler med banan-esker hjemme nå, men jeg tok liksom klærne rett ut av skapet og opp i det nye skapet.

 

Du ser ikke farge/form på esken da?

 

Klem fra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...

 

Har liksom leita på det rommet som bare er rotete... Vet det ligger strødd masse sko og støvler på gulvet der. Men har ikke funnet noen regnbukse.

 

Ser du noe annet spesifikt som jeg kan se etter også? Som viser eller setter hjernen min isving med å finne den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lånt ett smykke og armband av mamma som hun fikk i konfirmasjonsgave.... Nå er jeg litt usikker på hvor det er...

Hvit og sort blomstra var de.. Kan du se de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har mistet min kjaereste eiendel... Smykke i hvitt gull. Enkel kjede. Anhenget er i glass, formet som et hjerte i glass med 3 smaa diamanter inni... Har lett... Finner det ikke... Kan du hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Twig.

For noen år siden mistet min samboer et digitalkamera på julaften. Kan du spore det opp ? Ble det kastet sammen med alt julegavepapiret eller noe slikt ?? Ble aldri funnet igjen..

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TWIG akkurat deg jeg trenger nå...!!!:-)

 

Sambo har mistet kortholderen med ALLE kortene sine i.

Førerkort, truckførerbevis, +++++++

Var på danskebåten i helga (fredag-lørdag).

Brukte ikke kortet så mye, og begge mener å sist ha sett det på luggaren...men da vi skulle dra hjem var det sporløst forsvunnet.

 

Det er en typisk sølvholder. Mere detaljer er det ikke.

 

Kan du se noe?????

Plis hjelp oss. HVOR KAN DET VÆRE?

Håper virkelig du kan hjelpe.

 

m.v.h sambo & jeg.

Sambos': 171078

Min: 081285

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

og en ting til..

Jeg har 2 dressjakker til min sønn. Nå finner jeg ingen av dem. har sikkert lagt di på en lur plass eller kanskje glemt di hos venner... kan du hjelpe ? Trenger di virkelig til jul ... F. på meg er 060881

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm... har et skap som vi går inn i som jeg har letet gjennom alle plaggene... er for såvidt bare 2 skap med kleshengere her.. er det noe mer i det skapet som du ser ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...