Gå til innhold

Dress eller regnklær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt reflex sitt best-i-test regnsett, deponerer på det til torsdag. Burde jeg heller kjøpt hel dress til jenta mi på 10 mnd?

Hun går ikke enda, har såvidt begynt å heise rompa i været, men sånn på sikt til hun kryper..

Noen som har en dress å anbefale hvis de syns det er bedre enn regntøy?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min jente har regntøyet til reflex og vi er veldig fornøyd med det...sånn bukse med seler og jakke. bruker ikke alltid hetten på da...ër tynn og lett og lett å bevege seg i. Har og en dress men den sliter hun med å bevege seg i enda så venter med den og har heller gode klær under regntøyet. Bra i sandkasse der sanden er litt fuktig på denne årstiden...vi har to dresser og vi...refleks regndress hel med for og reimatec vinterdress. venter med begge en stund til. Min går nå...men brukte regntøyet i sandkassen før hun kunne gå

Skrevet

Jeg har en billig reflexdress til min 1 åring. Når det er fuktig ute osv. bruker jeg regnsbukse utenpå dressen siden den ikke er vannavisende.

Skal hun være hjemme med deg er det ikke så nøye ang.klær. Vi mødre passer sånn på de at blir de våte går vi inn :-)

En annen ting er viss hun skal i barnehagen. Da trenger du BÅDE dress og regnstøy.

Ikke kjøp hel regnsdress er min erfaring. Da kan du ikke bruke delene hevr for seg, noe som ofte blir gjort. Ser i barnehagen til storebroren at når det har ergnet mye og er vått, men er opphold tar personalet gjerne av regnsjakken men beholder regnsbuksen på. Dette fordi det kan bli litt klamt når det er sol og ha regnsjakke på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...