Gå til innhold

Hvordan fortelle ham at han er kjedelig i senga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ikke ofte sex lenger, rett og slett fordi jeg ikke har noe å se frem til. Jeg vil så gjerne ha deilig og spennende sex, men samboeren eier ikke fantasi! Jeg har prøvd å ymte frempå, men det tok han som kritikk og følte at han ikke er god nok.

Manglende sex er ett av flere frustasjonsmoment i dette forholdet, men brudd er ikke aktuelt. Vi er glade i hverandre og jenta på 7 mndr!

Noen innspill?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Dette er jo ikke enkelt! Selv har jeg fått noen nye ideer etter å ha sett på sexskolen på tv 3, kanskje dere kan se dette sammen? får noen tips ang nye stillinger og blir mer bevisst på kommunikasjon generelt og i senga.

Sier han noe om han er fornøyd eller ikke med den sexn dere har??

Vis han at du liker det han gjør slik at han får opp selvtillitn, eller før hendene hans slik du ønsker når dere har sex.

Vet ikke om dette var noe til hjelp. Vikti å kunne snakke om dette selv om det ikke er det enkleste!!

Skrevet

Nei, det er ikke noe lett! Du skriver at han ikke har noe fantasi. Men er han åpen for forandring hvis det kommer fra deg? Kan du styre aktiviteten over på litt spennende aktiviteter kanskje? Vi hadde også for noen år siden kommet inn på et tomspor. En lørdagskveld etter å ha delt en god flaske rødvin til lørdagsbiffen, endte vi opp på sofaen før vi hadde tenkt å legge oss. Det ble heftig, selvfølgelig litt fordi det var alkohol i bildet. Men vi fikk løsnet opp litt. Det ble starten på et mer spennende sexliv. Først bare på lørdagskveldene, men det utviklet seg etterhvert til mer. Og når vi var blitt tryggere på hverandre og den nye mer utfordrende sex'en klarte vi også å leve det ut i edru tilstand. Jeg sier ikke at alkokhol er veien til et mer spennende sexliv, men i en låst situasjon kan det hjelpe til å bli litt mer uformelle. For oss hjalp det ivertfall mye og vi har nå et aktivt, variert og spennende sexliv. Lykke til!

Skrevet

Har ikke TV3, vi da...

Han er så hemmet, liksom. Og skikkelig gutte-klønete. Vi var på gli før jeg ble gravid, men så har det bare dabbet skikkelig av. Tror kanskje jeg legger listen før høyt, for min forrige kjæreste var "Mr. Best Sex I've Ever Had!". Men et forhold er mer enn sex...

Kommunikasjon er nok nøkkelordet her, men det var det kunsten å legge det forsiktig frem...

Takk for innspill, i alle fall!

Skrevet

Nei, fantasier er ikke noe han deler med meg, hvis han i det hele tatt har noen. Han sier at han tenker på meg, men aldri noe detaljert. Jeg eeelsker griseprat, men det bryr han seg visst ikke om.

Huff, det blir kanskje litt feil å diskutere dette her. Burde jo klare å snakke om det med han det gjelder.

Men jeg får prøve metoden deres, det høres kjempedeilig ut!

Takk for innspill!

Skrevet

det må du jo ikke fortelle han! hva om han hadde fortalt deg at han synes du stinker i senga! hadde du syntes det var morsomt???

jeg skjønner at det er vanskelig, men jeg tror du må lure han med på noe uten at han tar det som kritikk. veiled han litt. man må jo være to for å ha sex så det kan jo være at du legger opp til at han skal gjøre mestparten av jobben? kanskje du kan styre litt mer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...