Gå til innhold

Da har jeg ordnet meg pulk


Anbefalte innlegg

Skrevet

så nå kan snøen bare komme...

Har skaffet meg den på Finn.no. I tillegg har jeg solgt bagvogna mi der, kjøpt tripp trapp stol og kjøpt spisestuebord.

Nå skal jeg ta en opprydding i ungenes vintersport utstyr og se hva jeg kan kvitte meg med av skøyter, langrennski, slalomski og snowbord.

Praktisk dette her!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo? Det der kaller jeg å INVITERE vintern!!! Fyyyyyy :-)

 

 

 

Sier jeg som sitter her oppe i noer i -7 grader !!!!

Skrevet

Ooops, -7...?! Det var da voldsomt. Skjønner at du ikke er så glad for det, tross alt er det bare oktober. Det er bare det at nå har kunstisbanen åpnet- og da forsvinner min mann og de eldste gutta hele tiden for å spille bandy. Derfor gleder jeg meg litt til det blir skiføre, for da skal veslegutt og jeg ut på tur. Her tror jeg det er 12 grader i dag, så det kan nok ta litt tid ennå da. Enn hos deg da, er det hvitt?

Skrevet

Jepp... Litt ihvertfall, men vet ikke jeg vil kalle det snø... Men jo det er visst det :-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...