MAJA-67 Skrevet 22. oktober 2006 #1 Skrevet 22. oktober 2006 så nå kan snøen bare komme... Har skaffet meg den på Finn.no. I tillegg har jeg solgt bagvogna mi der, kjøpt tripp trapp stol og kjøpt spisestuebord. Nå skal jeg ta en opprydding i ungenes vintersport utstyr og se hva jeg kan kvitte meg med av skøyter, langrennski, slalomski og snowbord. Praktisk dette her!
Babyonboard ;-) Skrevet 22. oktober 2006 #2 Skrevet 22. oktober 2006 Hallo? Det der kaller jeg å INVITERE vintern!!! Fyyyyyy :-) Sier jeg som sitter her oppe i noer i -7 grader !!!!
MAJA-67 Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2006 Ooops, -7...?! Det var da voldsomt. Skjønner at du ikke er så glad for det, tross alt er det bare oktober. Det er bare det at nå har kunstisbanen åpnet- og da forsvinner min mann og de eldste gutta hele tiden for å spille bandy. Derfor gleder jeg meg litt til det blir skiføre, for da skal veslegutt og jeg ut på tur. Her tror jeg det er 12 grader i dag, så det kan nok ta litt tid ennå da. Enn hos deg da, er det hvitt?
Babyonboard ;-) Skrevet 22. oktober 2006 #4 Skrevet 22. oktober 2006 Jepp... Litt ihvertfall, men vet ikke jeg vil kalle det snø... Men jo det er visst det :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå