Gå til innhold

Noen som vil se 3d bilder av litj-jenta vår:)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lagt ut under nick kristinpia85....fikk faktisk hele 17 bilder og fire bevegelses-snutter så er kjempe fornøyd!!:) Men ikke orket å legge ut flere enn 2 ennå:) Ta en titt dere som vil! Hun er så skjønn:)

Må bare skryte litt:) tihi.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun var jo kjempesøt da:o) Du er heldigris da, da jeg var på 3d-ul fikk jeg bare ett bilde og en bevegelses-snutt. Hvor var du på 3d-ul? Jeg har lagt ut på nicket mitt jeg også hvis du vil se:o)

Skrevet

Jeg har vært inne og sett på ditt tidligere jeg, da du la ut på 90+:) Jeg var på majorstuen klinikken jeg:) Du da?

Skrevet

Kjempefine bilder! Ble helt rørt her jeg nå ;-) Søt liten tuppe :-)

Skrevet

ja vill gjerne se tulla di men hvordan gjør jeg det er ny her jeg er ikke så inn i dettan systemet enda.men lærer vel før eller seinere.har en del bilder jeg også vil legge ut men vet ikke hvordan jeg gjør det.har hvert på 3d ultralyd jeg også venter en gutt jeg da

Skrevet

Jeg var på medicus i Trondheim. Så for meg at du kom herfra siden du skrev "litj-jenta":o) Men kanskje du er det også??

Skrevet

to tette og ei badehette:o) : Jeg er nok nærmere tr.heim enn oslo ja for å si det sånn:) Men pga. tidene de har 3d i tr.heim passet det bedre å ta oslo siden jeg likevel skulle dit:) Er forresten fra Nordmøre:)

seff *07.01.07* : Tusen takk, hun er bare nydelig:)

gullungen: Du går inn på våre album på menyen(altså på venstre siden her). Der søker du på K og finner nicket Kristinpia85:) Hvis du ikke forstod den kan jeg godt legge ut link?:)

Hvor var du på 3d da? :) Hvis du skal legge inn egne bilder må du gå på "din egen side" i samme meny og trykke på bilder. Får instrukser derifra for hvordan du legger inn:)

Skrevet

Så flotte bilder du fikk, nydelig liten jente:)

Vi var på 3D her forrige dagen (var da 27+6) pg har lagt to av bildene ut under nicket mitt. Han (fikk bekreftet at det er en gutt) lå med tærne helt oppe i panna så det var litt vanskelig å få noen bra bilder av han hehe:)

Skrevet

Han var jo kjempe fin:) Jenta vår lå med ene hånda foran da vi begynnte timen så da så vi nesten ingenting, men plutselig fjernet hun den og vi fikk de klare bildene....oi, liksom:) Hadde bra med fostervann også og det var visst et pluss i forhold til det med fine bilder:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...