Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #1 Skrevet 22. oktober 2006 Hei:) Vi skulle veldig gjerne hatt flere lapper til lappeteppe vårt vi...noen som vil dele ut lapp til oss!?!!? Kom gjerne inn til oss og hent en tilbake:) og legg veldig gjerne igjen en hilsen i gjesteboka... Takker og bukker:) www.mathiashaa.piczo.com
Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #2 Skrevet 22. oktober 2006 vet ikke om du har våres jeg... www.familienborgesen.piczo.com
flypapir Skrevet 22. oktober 2006 #3 Skrevet 22. oktober 2006 Har spurt om dette før, men aldri fått noe svar, så jeg hopper på denne tråden; Hvordan lager man egentlig lapper?? Jeg skulle gjerne ha laget noen hadde jeg bare visst hvordan jeg skulle gått frem....
Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #4 Skrevet 22. oktober 2006 kan lønne seg å ha et fotoredigeringsprogram... eller gå på denne adressen å få hjelp:o) : http://www.awardoglappelageren.piczo.com/?cr=7&rfm=y
**Tingeling** Emma06+June08:) Skrevet 22. oktober 2006 #5 Skrevet 22. oktober 2006 Må bare spørre.. Hva er en lapp?? *Flau*
Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #7 Skrevet 22. oktober 2006 Det er slike små søte bilder (lapper) som man kan lage på et fotoredigerings program...og disse legger man inn på piczo hjemmesiden sin...og deler ut til de man vil:) når man henter lapp hos noen linker man den til hjemmeside adressa hentet den på...når folk er inne på hjemmesida di kan de gå direkte inn på andres hjemmesider ved å klikke på lappene:) Gå inn på www.mathiashaa.piczo.com og se inne på sida som heter lappeteppe så ser du litt hva jeg mener...forklarte kanskje ikke så godt...men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå