Gå til innhold

Karomamma - fikk du testet ut restauranten i helgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller har du ikke kommet hjem fra byen ennå;-)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, kom nettopp hjem!

Neeeeida, kom hjem akkurat passe sent natt til lørdag :)

Grunnen til at jeg er så innigranskauen treg, er at vi har ei lita snuppe som er veldig fosssjøla med nesten 40 i feber. Hun vil helst sitte på fanget til mammaen sin hele tiden, men nå sovna hun litt igjen. Stakkars lillemor :)

Restauranten var morsom, sentral, ikke for "posh", veldig god mat (thai), skikkelig god vin (of course), greit prisnivå og kunne egentlig passe oss greit, tror jeg! Må bare avklare et par detaljer med strikkballen OG bestille bordet, men det har jeg rett og slett ikke rukket....

Tror festkomitéen må ha en telefonkonferanse i morra, så kommer det ny info her MEGETsnarlig. De fleste festklare damene er, såvidt jeg skjønner, utrolig nysgjerrige og utålmodige og nå tenker jeg dere holder på å gå ut av deres gode skinn.... Hi hi hi hi!!!

Skrevet

He he he, veldig riktig observert ja! Vi følger spent med som en flokk med tja....vet ikke helt hva slags flokk egentlig, men vi er en flokk ja! Kjedelig med syke små tasser da - kose mamman sin er den beste medisin i hele verden:-) God bedring!!!

Skrevet

Ja, lillemor går foran DIB, sorry jenter :)

(mannen min derimot, kommer på en god 3. plass. He he he...)

Skrevet

Han skal være glad du ikke har en hel flokk da!!! Kommet rimelig langt bak i køen han da;-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...