Gå til innhold

Hvor er barna deres laget ? ;)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor er barna deres laget da, og eventuelt når...? ;)

 

Jeg tror nok at jeg har en liten Skoppum ( i Horten ) gutt, som ble laget rundt 1.oktober 2005 :) Ellers er muligheten veldig stor for at han er laget på gutterommet på Levanger noen dager etter, da vi var hjemme i begravelsen til sambo sin farmor. Vi liker å tro at farmor hadde et finger med i spillet ;) Hun smiler nok fornøyd nå ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skoppum? hehe jeg er fra Horten...:)

Jeg er usikker på hvor Noah ble laget:S

Skrevet

6-7 august 05 i senga mi...veldig orginalt:P

 

Eldstejenta ble lagd en gang i mars 03...men hvor? Nei si det du..et eller annet sted i leiligheten, var litt aktiv da:P *kremt kremt*

Eller hos mamma og pappa:P

Skrevet

hun ble laget i slutten av mai 2005 i en seng på ett hotell på Malta=)

Skrevet

Snuppa mi ble laget i leiligheten til pappaen hennes. Akkurat dato aner jeg ikke. Men var i slutten av januar 2005.

Skrevet

Et sted i syden=) Muligens på stranda...hehe=)

Skrevet

Leo ble laga i leiligheten til faren hans i midten av november-05 en gang.

Skrevet

sannsyneligvis i PARIS... ikke planlagt men ut i fra termindatoen kan det virke sånn...skulle jo nesten kalt henne Paris..hehhehehe

Skrevet

hmm.. han ble laget i bilen i begynnelsen av mars 2005.på vei til hytta på fjellet:)

Skrevet

Jentungen vår ble laget på Nykirke (Horten) evighetssletta den lange veien opp til Nykirke=) der hvor jeg bodde hos min far før men nå bor vi i Akershus.

Skrevet

i senga på hybelen....

etter en fest da vi fikk vite at noen andre var gravide..hihih

Skrevet

Det er jeg jaggu ikke sikker på. Enten så var det i bilen eller hjemme i leiligheten på Barkåker (Tønsberg)

Skrevet

Men jeg vet det var rundt 26 des 04 en gang

Skrevet

I mine foreldres seng på hytta vår :) var der alene den helgen hihi ;) Hun er foresten laget 15 juli 05..

  • 3 uker senere...
Skrevet

Emilia ble laget natt til nyttårsaften.. Om det var på gulvet eller i sengen, det er jeg jaggu meg ikke sikker på!

Vi hadde vært ute på byen.. Vi kan si det slik at det er et par pils med i bildet! Og for å gjøre en lang historie kort - i farta så ramla vi ut av senga! Det var heeelt på trynet, men utrolig festlig å tenke på sånn i ettertid.. Så som sagt - enten så var det på gulvet eller så var det i senga! Morsomt var det i allefall.. ;) Jeg tror aldri at jeg har ledd så mye mens jeg har hatt sex før, for å si det på den måten..

Skrevet

på internatet hvor typen bodde i fjor, i dusjen der eller hjemme hos svigers på loftet eller i kjellern ELLER i et feriehus nordpå ;) er ikke sikker, men noe i den duren iaf ;) hehe

Skrevet

på internatet hvor typen bodde i fjor, i dusjen der eller hjemme hos svigers på loftet eller i kjellern ELLER i et feriehus nordpå ;) er ikke sikker, men noe i den duren iaf ;) hehe

 

ps! antakeligvis rundt 12 okt 05, rett før/etter mensen! :P

Skrevet

Litt usikker.. men var i midten av oktober 2005.. ho ble enten lagt i leil el på en fest :P

Skrevet

Neeeesten litt pinlig:S

 

han ble laget 13 des. 2002 på badet til en fyr fra bosnia :S

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...