Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #1 Skrevet 22. oktober 2006 Hvor er barna deres laget da, og eventuelt når...? Jeg tror nok at jeg har en liten Skoppum ( i Horten ) gutt, som ble laget rundt 1.oktober 2005 Ellers er muligheten veldig stor for at han er laget på gutterommet på Levanger noen dager etter, da vi var hjemme i begravelsen til sambo sin farmor. Vi liker å tro at farmor hadde et finger med i spillet Hun smiler nok fornøyd nå
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 22. oktober 2006 #2 Skrevet 22. oktober 2006 Skoppum? hehe jeg er fra Horten... Jeg er usikker på hvor Noah ble laget:S
små Skrevet 22. oktober 2006 #3 Skrevet 22. oktober 2006 6-7 august 05 i senga mi...veldig orginalt:P Eldstejenta ble lagd en gang i mars 03...men hvor? Nei si det du..et eller annet sted i leiligheten, var litt aktiv da:P *kremt kremt* Eller hos mamma og pappa:P
Beama Skrevet 22. oktober 2006 #4 Skrevet 22. oktober 2006 hun ble laget i slutten av mai 2005 i en seng på ett hotell på Malta=)
winneboo Skrevet 22. oktober 2006 #5 Skrevet 22. oktober 2006 Snuppa mi ble laget i leiligheten til pappaen hennes. Akkurat dato aner jeg ikke. Men var i slutten av januar 2005.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2006 #6 Skrevet 22. oktober 2006 Et sted i syden=) Muligens på stranda...hehe=)
Sabina og gjengen Skrevet 22. oktober 2006 #7 Skrevet 22. oktober 2006 Leo ble laga i leiligheten til faren hans i midten av november-05 en gang.
Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #8 Skrevet 23. oktober 2006 sannsyneligvis i PARIS... ikke planlagt men ut i fra termindatoen kan det virke sånn...skulle jo nesten kalt henne Paris..hehhehehe
nalina Skrevet 23. oktober 2006 #9 Skrevet 23. oktober 2006 hmm.. han ble laget i bilen i begynnelsen av mars 2005.på vei til hytta på fjellet:)
Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #10 Skrevet 23. oktober 2006 Jentungen vår ble laget på Nykirke (Horten) evighetssletta den lange veien opp til Nykirke=) der hvor jeg bodde hos min far før men nå bor vi i Akershus.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #11 Skrevet 23. oktober 2006 i senga på hybelen.... etter en fest da vi fikk vite at noen andre var gravide..hihih
*Mustang Sally* Skrevet 23. oktober 2006 #12 Skrevet 23. oktober 2006 Det er jeg jaggu ikke sikker på. Enten så var det i bilen eller hjemme i leiligheten på Barkåker (Tønsberg)
*Mustang Sally* Skrevet 23. oktober 2006 #13 Skrevet 23. oktober 2006 Men jeg vet det var rundt 26 des 04 en gang
Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #14 Skrevet 23. oktober 2006 I hellas hvor jeg bodde på den tiden, slutten av mai i 2004
Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #15 Skrevet 23. oktober 2006 I mine foreldres seng på hytta vår var der alene den helgen hihi Hun er foresten laget 15 juli 05..
Mamsen86 Skrevet 9. november 2006 #16 Skrevet 9. november 2006 Emilia ble laget natt til nyttårsaften.. Om det var på gulvet eller i sengen, det er jeg jaggu meg ikke sikker på! Vi hadde vært ute på byen.. Vi kan si det slik at det er et par pils med i bildet! Og for å gjøre en lang historie kort - i farta så ramla vi ut av senga! Det var heeelt på trynet, men utrolig festlig å tenke på sånn i ettertid.. Så som sagt - enten så var det på gulvet eller så var det i senga! Morsomt var det i allefall.. Jeg tror aldri at jeg har ledd så mye mens jeg har hatt sex før, for å si det på den måten..
Gjest Skrevet 9. november 2006 #17 Skrevet 9. november 2006 på internatet hvor typen bodde i fjor, i dusjen der eller hjemme hos svigers på loftet eller i kjellern ELLER i et feriehus nordpå er ikke sikker, men noe i den duren iaf hehe
Gjest Skrevet 9. november 2006 #18 Skrevet 9. november 2006 på internatet hvor typen bodde i fjor, i dusjen der eller hjemme hos svigers på loftet eller i kjellern ELLER i et feriehus nordpå er ikke sikker, men noe i den duren iaf hehe ps! antakeligvis rundt 12 okt 05, rett før/etter mensen!
Anonym bruker Skrevet 10. november 2006 #19 Skrevet 10. november 2006 Litt usikker.. men var i midten av oktober 2005.. ho ble enten lagt i leil el på en fest
MrsL1 Skrevet 11. november 2006 #20 Skrevet 11. november 2006 Neeeesten litt pinlig:S han ble laget 13 des. 2002 på badet til en fyr fra bosnia :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå