Gå til innhold

Hvem er 100% sikkert med den 17. november da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forspiel fra 18.00??????

Middag fra 20.00???

Noen som har ett tips om hvordan få barna til å sovne ca 17.00 og sove frem til kl 10.00???

Kan bare ikke se for meg at jeg finner barnevakt som kan legge barna......

Gode barnevakter vokser ikke på trær har jeg skjønt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he he.....har du ikke en trollfar der hjemme som kan knyte fast trollungene i sengen? Eller noen som har lyst på overnattingsgjester? Eller eller.......hm....der gikk jeg tom for idèer gitt......

Og hvis du kommer mye senere enn oss, så er jo vi litt sånn på halv tolv da!

Skrevet

Vi er nok flere som må droppe vorspielet. Sambo er ikke glad i legging alene (han bader de, men alle de fine sangene kan kun synges av mor kan du vel skjønne ;-))

Men det gjør da ingen ting? Kaster meg på buss eller taxi så snart sistemann er i seng og rekker vel maten med en nødskrik kan jeg tenke meg. Og jeg er jo da selvsagt så utrolig sjarmerende og morsom fra naturens side at jeg ikke trenger vorspiel for å komme i stemning ... Og det er du også vet du Trollmora!

Skrevet

Nope - ingen trollafr i heimen den helga. Han skal til Riga sammens med jobben den helgen. Tenker det blir mye fag ja...... Veldig mye fag :o)

Siden vi ikke har særlig med familie her, så kan jeg forsøke å lodde trollungene bort på nettet. De er jo veldig søte da :o)

Skrevet

Ja, da går jo sikkert det bra! Ha ha ha......høres nok ut som trollmor må få lagt sine 11 (!) små troll før festen;-)) Tonetroll og jeg skal ta vorspielet på bussen og båten til Aker Brygge vi:-))) Hi hi hi....

Skrevet

Alle kommer når de kan :)

Siden noen ytret ønske om å vorse, bestemte vi å treffes litt tidlig. Jeg skal snart legge ut siste nytt om festen, men det er så hektisk her både natt og dag akkurat nå... Stakkars, stakkars Tårnfrid :)

Skrevet

Også jeg kommer!!!! Sånn som skravla går når vi luncher gleder jeg meg til både pub og middag - uten barn!!!

Oj hjelpe meg dette skal bli skikkelig artig:-)))))).

Og trådene her inne blir vel ikke akkurat lettere å følge etter denne kvelden. Skjønner jeg må få Even til å sove mer, her henger jeg ikke med mer.

Skrevet

Kult, Dream!!!!! Da kan du være med og vorse bakerst i bussen... ;-)

Skrevet

Jeg vil, jeg vil....*vifter frenetisk med armene for å bli tellet.....*

Planen for uken er å erverve seg noe partytøy...har fått rene prestasjonsangsten når dere fabulerer om evas drakt, med støveletter...

Skrevet

Hi hi hi, blir som i gamle dager dette jo!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...