Gå til innhold

Hjelp, gi meg motivasjon til å holde ut den siste mnd!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg hatt en for j.... dag, eller jeg kan si for tiden er jeg bare så svart! Er skikkelig sinna, motløs og på gråten over å tenke på at jeg har en hel måned igjen til termin! Jeg er såååå sliten, og føler meg stor og tung. Får ikke gjort noen ting, det værste er at jeg er mamma til en ettåring som jeg føler får lide litt for mye. Samvittigheten er svart! Jeg blir liksom bare sittende, flyter ut i stolen. Det er tungt å reise seg, det er tungt å løfte, det er tungt å gå, ligge og stå. Sover dårlig, halsbrann, leggkramper. Sexlysten er tilstede, men likevel ikke, er for stor. Er mye våken om nettene for jeg må stadig vekk tisse, og forstoppelse, kanskje dette ender med hemoroider.

Herregud - hvem var det som sa at tiden går fort, og at å være gravid er flott???

KAN NOEN MEDHØYGRAVIDE GI MEG NOEN OPPLØFTENDE ORD?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når har du termin? Jeg har termin 23nov :)

Det positive nå er at det bare er EN mnd igjen. Tenk på alle de andre mnd du har gått gravid, da klarer du en mnd til. Og tenk på det lille vidunderet der inne som snart er ferdig til å se verden på yttersiden av magen:)

Har en gutt på 5år, som jeg og i perioder har tenkt har fått for lite av meg. Men gjør noen rolige aktiviteter sammen. Feks nå hun bader. Da trenger ikke du gjøre så mye fysisk. Bare det at du er der og "tuller" og leker med henne vil gjøre at du ser anderledes på samvittigheten din:)

Kjenner meg godt igjen i beskrivelsen din. Drikk mye vann, det hjelper på forstoppelse. Iallefall merker jeg forskjell.

Håper at disse ordene hjelper litt på humøret. Vi er mange i samme båt:)

Lykke til iallefall!!

Skrevet

Takk for svar! :)

Jeg har termin en dag etter deg, og for meg føles det ut som en eeeeeeeeeeeeeeevighet til! Er bare så utrolig motløs nå, tiden flyr ikke akkurat nei!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...