Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2006 #1 Skrevet 22. oktober 2006 Med småfolk i huset, er det hyggelig å prøve å holde gulvene rene...Blir gal av spesielt bestefar,men også farmor som ofte går inn på parketten med sko på bena. Tør ikke si det direkte,men hinter stadig...Mannen min er jo oppvokst med dette, så selv om han alltid tar av seg hjemme, synes han ikke det er "noe big deal". Jeg irriterer vettet av meg, gidder ikke be om b.vakt,hvis jeg må vaske gulv etterpå..!
Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #2 Skrevet 22. oktober 2006 Du må jo bare si ifra da, i stedet for bare å hinte. Like greit å si ting rett ut, synes jeg, i stedet for å bare hinte noe, og så føle frustrasjon fordi noen ikke tar/skjønner hintet.
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 23. oktober 2006 #3 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg skjønner deg veldig godt..Hadde en episode her også med bestefar og sko inne. Han gikk inn med sko(bruker alltid å ta av seg førdt) for å si hei og gi en klem.. Jeg ble litt paff og tenkte han kunne vel tatt av seg først. Det som var litt morsomt var at lillemor på snart 4 komenterte det.. hehe.. Bestefar du må ikke gå med sko inne, det er ikke lov sa hun.. Måtte le litt da ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå