temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 22. oktober 2006 #1 Skrevet 22. oktober 2006 Legger den inn her jeg i tilfelle noen av dere har møtt ham.... Bare send ham videre til meg... Nå er det sånn at jeg har to menn... En eks og en soon to be. De er begge født med kun tommeltotter, men heldigvis fine på hver sin måte. Har ingen planer om å finne en ny egentlig, men har likevel tenkt ut endel ting som ikke skal utelates i en eventuell kontaktannonse; ABSOLUTTE KRAV; - (For meg) Kjekk (legg ved bilde) - Snill men ikke grenseløs - Empatisk - Sosial - Inkluderende men ikke ukritisk - Generøs og raus (men ikke ødslende) - Humoristisk - Pratsom, både hverdags og dypt - Arbeidssom livsnyter - Barnekjær og leken - Trofast og lojal - Ikkerøyker - Like å puske meg på ryggen/massere tottiser - Handy (Legg ved fagbrev) - Rik (legg ved kontoutskrift) MÅ GJERNE; - spille brettspill (TP o.l) - like å synge/spille gitar - snakke dialekt - lage god mat Ja, det var vel det aller viktigste...
Urtete Skrevet 22. oktober 2006 #2 Skrevet 22. oktober 2006 :-)))))) Har ALDRI møtt han... Hvis jeg treffer på´n ..... - .....tror du at jeg sender´n videre da??? ;o)
♥Snulder Skrevet 22. oktober 2006 #3 Skrevet 22. oktober 2006 Skal vi se... hvis vi ser bort fra hmmm.. 3-4 ting så beskriver du min...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. oktober 2006 #4 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg skal be til høyere makter for at du skal møte ham - om han finnes.....skjønt jeg tviler vel egentlig på det:-( Men, en ting er sikkert tonetroll - du fortjener ham så absolutt om han finnes;-)))
Ronja65 Skrevet 22. oktober 2006 #5 Skrevet 22. oktober 2006 Trollet!!!!!! Du må bare bli med ut på byen den 17 nov... ikke for å treffe drømmemannen. Men fordi jeg tror du trenger og komme deg lit ut??? Pynte deg, sminke deg.... vise frem dine nydelige smilehull.... det blir du GLA av... Vet at det er sån sabla tiltak og komme seg ut døra.... spesiellt med småtroll........ men jeg har tenkt på prøve..... regner med 14-15 telefoner!!! Da hun er en ekte puppejenta.... Klemz
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. oktober 2006 #6 Skrevet 22. oktober 2006 Bare så det er sagt! Trollet har fått tilbud om skyss hjem av sambo - altså SKYSS:-) og nei, jeg snakker helt rent jeg:-)))
Babyonboard ;-) Skrevet 22. oktober 2006 #7 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg har en eks som har fagbrev.................ihvertfall........ Og det stoppa visst der ;-))))))))))))))))))))))
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 22. oktober 2006 Hvis fagbrevet varnok så kunne jeg jo heller skaffe meg et sjøl. Så slapp jeg å ta en mann på kjøpet...
Babyonboard ;-) Skrevet 22. oktober 2006 #9 Skrevet 22. oktober 2006 Hehe... Enig med du! Men du... Sånne mannfolk har det med å dukke opp når du minst aner det :-) Og at det kommer en din vei det VET jeg!!!
Gummelillan Skrevet 22. oktober 2006 #11 Skrevet 22. oktober 2006 Veeeldig gode kvaliteter du søker etter der ;-) Finner du flere kan du sikkert med hell selge overflødige til en svært god pris!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå