Reveenka Skrevet 22. oktober 2006 #1 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg er en badenymfe av dimensjoner - det aller mest avslappende jeg kan tenke meg, er å ligge i badekaret - og det skal jeg gjøre nå! Minst en time, ellers duger det ikke - helst halvannen bør det være. Men når jeg kommer meg opp igjen, ser jeg at det er litt å ta igjen her i dag - jeg har vært tapetserer og sydame i dag jeg, siden ungene holder på å få seg nye rom. "Ses" etterpå! Lille Rosin; eller
Ronja65 Skrevet 22. oktober 2006 #2 Skrevet 22. oktober 2006 God bading, elsker også det..en god bok, som det ikke er så nøye med, noen lys....... Hadde tenkt å føde Thyra i vann..... men det satte en dum influensa stopp for.....
Gummelillan Skrevet 22. oktober 2006 #3 Skrevet 22. oktober 2006 Enig med deg reveenka. Alle bad bør vare minst en time!!!! Klem fra hun som faktisk var på ordentlig spa i helgen ;-)
Reveenka Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 23. oktober 2006 Å, din heldiggris! Det høres så deilig ut - har aldri vært på ordentlig spa, jeg - men en gang skal jeg også få det til! c",)
Gummelillan Skrevet 23. oktober 2006 #5 Skrevet 23. oktober 2006 Fikk bare tid og samvittighet til 3 timer borte fra mann&barn, men det var vanvittige deilige timer. Nesten 1,5 t i ren massasje! Utrolig deilig. Fornærmet sambo da jeg etterpå uttalte at det var det beste jeg hadde opplevd noen gang, men... Ellers fikk jeg tatt både manikyr og pedikyr, så for noen dager så jeg nesten litt sånn pen dame ut ;-) Men uttallige bleieskift og litt oppvask i dag, ja, så ser hendene akkurat like katostofale ut igjen da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå