Gå til innhold

Nå skal jeg ha meg litt spa c",)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en badenymfe av dimensjoner - det aller mest avslappende jeg kan tenke meg, er å ligge i badekaret - og det skal jeg gjøre nå! Minst en time, ellers duger det ikke - helst halvannen bør det være. Men når jeg kommer meg opp igjen, ser jeg at det er litt å ta igjen her i dag - jeg har vært tapetserer og sydame i dag jeg, siden ungene holder på å få seg nye rom. "Ses" etterpå!

Lille Rosin; eller

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God bading, elsker også det..en god bok, som det ikke er så nøye med, noen lys....... Hadde tenkt å føde Thyra i vann..... men det satte en dum influensa stopp for.....

Skrevet

Enig med deg reveenka. Alle bad bør vare minst en time!!!!

Klem fra hun som faktisk var på ordentlig spa i helgen ;-)

Skrevet

Å, din heldiggris! Det høres så deilig ut - har aldri vært på ordentlig spa, jeg - men en gang skal jeg også få det til! c",)

Skrevet

Fikk bare tid og samvittighet til 3 timer borte fra mann&barn, men det var vanvittige deilige timer. Nesten 1,5 t i ren massasje! Utrolig deilig. Fornærmet sambo da jeg etterpå uttalte at det var det beste jeg hadde opplevd noen gang, men...

Ellers fikk jeg tatt både manikyr og pedikyr, så for noen dager så jeg nesten litt sånn pen dame ut ;-) Men uttallige bleieskift og litt oppvask i dag, ja, så ser hendene akkurat like katostofale ut igjen da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...