m-mamma Skrevet 22. oktober 2006 #1 Skrevet 22. oktober 2006 Her har vi 3 måltider fast føde til lillegutt på 6 mnd. Produksjonen min er ikke på topp lenger, og tror jeg skal spe på med litt mme. Må han ha melk (dvs mm/mme) til hvert måltid? Eller gir dere bare vann? Når ca har dere måltider, og hva spiser og drikker de da?
kamillaen Skrevet 22. oktober 2006 #2 Skrevet 22. oktober 2006 Min på 6 måneder sluttet jo å få brystmelk da han var 5 måneder.da ville han ikke ha mere.men han får grøt og Nann til frokost babyyoghurt og Nann til lunsj, middag og vann til middag og grøt og Nann til kvelden. Vis han skal ha noe på natta så blir det flaske nann..eller vann.. Men det er sånn jeg gjør det.Jeg ammer jo ikke lenger:)
m-mamma Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 22. oktober 2006 svarer for å "dytte" innlegget lenger opp på siden så flere skal se det :-)
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 22. oktober 2006 #6 Skrevet 22. oktober 2006 Her får han pupp bare på morgenen i senga. Ellers får han vann til alle måltider, men han får morsmelk i grøten to ganger om dagen da. Han er 9,5 mnd.
konami Skrevet 22. oktober 2006 #7 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg lurte også på hva han skulle få å drikke når ammingen ble redusert. Vann, sa de på helsestasjonen. Så lenge barnet får morsmelk i løpet av dagen (han får 2-4 ganger pr dag) så trengte han ikke MME. Når han er ca 1 år skal vi begynne med kumelk.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2006 #8 Skrevet 22. oktober 2006 De skal visst ha ca 500 ml mm/mme på den alderen.
m-mamma Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 23. oktober 2006 Kan man regne med det de får i grøten da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå