Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #1 Skrevet 22. oktober 2006 som en forberedelse til fødselen. jeg har enda ca 10 uker igjen, men begynner å bli gansk klar for å føde. Blir så spennende, men jeg må si jeg kvir meg også: Hvordan er det med dere andre som er i ca uke 30, mye kynnere?
Nicki_81 Skrevet 22. oktober 2006 #2 Skrevet 22. oktober 2006 Hei. Har termin samme dag som du. Er nok "plaget" med en del kynnere, men har også i det siste hatt mye sterke kynnere, og derfor 100% sykemeldt på grunn av det. Er ikke bra om de blir for sterke eller regelmessige. Er enda litt tidlig for babyen å komme ut nå, selv om vi begynner å bli litt "smålei" og det hadde vært ganske deilig å vært ferdig nå. Bare ikke stress noe, for da øker kynnerne både i intensivitet og hyppighet
mamma til Armand & Even Skrevet 22. oktober 2006 #3 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg har mye kynnere.hele tiden dag og natt.jeg er i uke 33 nå og har termin 11.desember.jeg har vært på sykehuset to ganger pga sterke kynnere.de har skjekket livmorhalsen og alt var ok heldigvis. men jeg hadde utrolig mye i uke 30.
DiddiDaddi Skrevet 22. oktober 2006 #4 Skrevet 22. oktober 2006 Hei igjen ) Vi har jo vært innom dette temaet før, håper du ikke har vært plaget hele tiden da, at du fikk litt mer overskudd til skolearbeid osv. Her er det lite nytt, kynnerne hagler inn hele tiden...begynner å bli litt sliten av det, men får håpe vi ihvertfall slipper overtid da ) Måtte øke medisindosen sist uke, for nå gjør kynnerne vondt bak i ryggen og nedover + at jeg har gått med menssmerter i korsryggen i en uke - er ordenlig lei allerede, håper det ikke skal være sånn til termin! Skal på ny kontroll på sykehuset i morgen, er utrolig spent på livmorhalsen denne gangen, men forhåpentligvis er vel alt i orden. Lykke til videre da )
Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #5 Skrevet 22. oktober 2006 Heisann, nei det har vert langt i fra slik hele tiden. det går stort sett greit. Å siden jeg har vert inne 2 ganger å sjekket og alt har vert fint, så bekymrer det meg ikke noe særlig lengre. Ikke er de vondere enn tidligere heller. men høres slitsomt ut slik som du har det nå, man blir liksom tappet for krefter
Maisie Skrevet 22. oktober 2006 #6 Skrevet 22. oktober 2006 Når dere sier at dere har sterke kynnere, hvor sterke er de da? Er selv 29+0, og har en del kynnere, men de varierer veldig i styrke, lengde og hyppighet. Det gjør ikke vondt, men er ubehagelig når magen bare blir en hard ball.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå