Perlemor : ) Skrevet 22. oktober 2006 #1 Skrevet 22. oktober 2006 Vi skal ha jordbær til dessert i vårt bryllup i midten av juli. Men akkurat nå sitter jeg og fundere på om det er jordbærsesong i den tiden? Utrolig hvor mye man skal henge seg opp i og lure på gitt.... Men, men.. håper på svar:)
Maud Skrevet 22. oktober 2006 #2 Skrevet 22. oktober 2006 Det er kanskje ørlite tidlig for den store sesongen, men det er masse bær å få på den tiden. Det finnes sikkert andre ting du kan bekymre deg for ;-)
....Hege 69 Skrevet 22. oktober 2006 #3 Skrevet 22. oktober 2006 Det hadde jeg ikke tenkt på..... Vi gifter oss 16.juni, så da er det i hvert fall for tidlig, men er det noe annet som kan anbefales til champagne/ musserende vin? Er selv allergisk for jordbær, så kan uansett ikke spise de selv, men det ser jo så ekslusivt ut... )
hvorlangtkandetteegentligvære. Skrevet 22. oktober 2006 #4 Skrevet 22. oktober 2006 Som en erfaren jorbærplukker (sonmmerjobben som fjortiss:-) og helt fanatisk jordbærelsker så kan jeg si følgende: Jordbærene kommer rundt st.hans/ved skoleslutt.. kommer ann på været i mai/juni og de holder seg ca 4 uker på østlandet. Etter det er det Toten-bær som gjelder.. Håper det holder til ditt bryllup:-)
jente,jente, ? Skrevet 23. oktober 2006 #5 Skrevet 23. oktober 2006 Det har ikke jeg tenkt på heller.. Tenkte å ha jordbær og is til dessert i bryllupet vårt på St.Hans aften.. Men det ordner seg nok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå