Gå til innhold

Skulle ønske....

temasti - vil ikke ha nr 4

Anbefalte innlegg

Skrevet

... at alle som har det vanskelig her i verden kunne ha en sånn søster som Attpåklatten!!!! Da ville de tunge børene være lettere å bære. Og med tid og stunder vil Attpåklatten trenge en søster som Attpåklatten selv... Håper jeg klarer å være litt Attpåklatt da!!!!!

Årets blomst til deg kjære Attpåklatt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Buuuhuuuu....nå griner jeg vaffal!!! Tuttuutt....tårer og snørr.....!!!

Det er så godt å ha dere her inne og koselig trollet, når du sender meldinger og sånn:-))) Klem og klem og klem:-)))

Buhuuuu......her renner tårene i strie strømmer......er nok litt hudløs nå ja:-)

Skrevet

Så enig!

Så enig!

Skrevet

Jeg føyer meg inn i rekka over de som er imponert over Attpåklatten!

Min mormor var også en særdeles snill dame, og hun sa alltid at jo mer man gir bort, jo mer får man tilbake. Derfor tror jeg også at den dagen Attpåklatten trenger hjelp, ja- så er det mange der som ønsker å gi henne det.

Håper dere fortsatt får mange fine stunder, Attpåklatten.

Skrevet

Du er en engel uten vinger:-). Finns ingen som deg... Takk for meldinger og flotte ord som gir trøst, både her på dib og på sms:-))). Har jo som dere alle vet, en kreftsyk mor.

Men jeg må også si at det er mange flotte damer her på dib.... som har mye varme, humor og ibland trøst og gi, inkludert deg tonetrollet:-)).... Takk skal dere ha.

Nå spiller min sønn love songs.... Han er nemlig megaforelsket... og har akkurat fått seg dame:-)))).

Skrevet

;-) Jeg vil også være nyforelsket!!!

Skrevet

Det vil vi alle tonetroll!!! Men jeg vil nå helst være nyforelsket i den jeg bor sammen med! Vi har det bra vi... men den aller første tiden er jo så fiiiiiin!!!

Skrevet

Forøvrig... tilbake til temaet! Kjenner ikke Attpåklatten... men det virker som du har en meget inkluderende personlighet... Skal bli spennende å møte deg på modenfest... hvis alle holder seg oppegående og forholdsvis friske!

Skrevet

I like måte:-)

Lurer på om det blir mange fra Follo der jeg! Skal jammen lage en tråd på det!

Skrevet

Slipper å lage tråd fra Nes ivaffal.... Den blir det bare jeg som svarer på:)

Skrevet

He he he......Nes i ?

Skrevet

:-) Tror vi bare må møtes litt tidlig i byen jeg, å ta vorspiel der:-) For alt jeg vet så er det nesten ingen av Follojentene som skal, så sitter jeg der ensom og trist:-(

Skrevet

Jeg og Reveenka skal jo starte ordentlig tidlig:) Med pappose utenpå flaske på en benk på Oslo S heheheh... Nei... seriøst altså... jeg er sånn til vanlig ganske tilbakeholden tror jeg... litt konservativ kanskje... helt til jeg leker banan i baren:) Hadde vært koselig å møte noen litt på forhånd og bli litt kjent. Blir liksom ikke så ensom i den store mengden da:)

Skrevet

Da lager vi en tråd på det også;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...