Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2006 #1 Skrevet 22. oktober 2006 Vi tenkte vi skulle begynne med grøt i snart, men må vi bare gi henne litt og litt over en periode eller kan hun begynne å få et grøtmåltid om dagen dersom hun liker det? Hun er 5,5 mnd nå.
Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #2 Skrevet 22. oktober 2006 start med litt på dagtid. da finner du ut om ungen får vondt i magen av det eller ikke. går det bra,kan du legge grøten til kvelden og øker mengden de neste dagene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå